مسوول بسیج اساتید سپاه قدس گیلان:

جمهوری اسلامی به بود و نبود بسیج وابسته است / ملت ایران بالقوه بسیجی هستند

مسئول بسیج اساتید گیلان جمهوری اسلامی را به بود و نبود بسیج وابسته دانست و گفت: آنچه را که همه ی خوبان دارند، بسیج همه را یکجا دارد.

جمهوری اسلامی به بود و نبود بسیج وابسته است / ملت ایران بالقوه بسیجی هستند

بهروز جلایی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، لزوم تشکیل شجره طیبه بسیج را به بود و نبود نظام ربط داد و اظهار داشت: وقتی حضرت امام خمینی (ره) اراده کردند تا بسیج را در تشکیل دهند، این نگاه را متصور بودند که در آینده این درخت تنومند بتواند در گلوگاه ها ، گردنه ها و حوادث تلخ و شیرین با صلابت عبور کند.
وی با بیان اینکه حرکت بسیج مدیون نگاه مکتبی حضرت امام بود، افزود: امروز اگر هرچیزی که بسیج به آن رسیده است به نعمت نفس های قدسی حضرت امام خمینی و شهدای بسیجی است.
مسوول بسیج اساتید سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بسیج هیچ چیز برای افتخار جز رضایت و لبخند ولی امر مسلمین ندارد، گفت: همان هایی که اجازه ندادن حرف امام بر زمین بماند و در دوران طلایی انقلاب و صحنه نبرد حق علیه باطل فرزندان خلفشان نیز اجازه نمی دهند تا نائب بر حقش کوچکترین دغدغه ای را حس کند.
سردار جلایی با اعلام اینکه در افکار بسیج مکتب اسلام می درخشد، اظهار کرد: بسیج در افکار اسلام و زیر سایه و آموزش سپاه پاسداران که اگر نبود، کشور نبود رشد و نمو یافته است.
فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه بسیج در همه اقشار یک واجب عینی است، گفت: شجره طیبه بسیج برای آزاد مردان و آزاد زنان و در واقعیت کلمه برای مستضعفین جهان یک الطاف خفیه است.
جلایی امتداد جلوه و نورانیت بسیج را در خارج از مرزها متصور شد و افزود: بسیج به واسطه شکل گیری اش قطعا یکی از اسرار نظام است.
وی با اعلام اینکه نظام جمهوری اسلامی با ملت قهرمانش بالقوه بسیجی هستند، گفت: بسیج امروز توانسته پیشگام در خدمات رسانی باشد و همیشه در صف اول نظام بوده است.
مسوول بسیج اساتید سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه این قشر به اذن خدا و برای خدا خدمت می کند، افزود: آنچه که امروز بسیج را با صلابت نگه می دارد، لبخند رضایتی است که از زبان و لبان فرمانده اش دیده می شود.
سردار جلایی رمز عبور پیشرفت بسیج به خارج از مرزها را اسلام بر شمرد وگفت: آنچه امروز موجب پیشرفت روحیه بسیجی در عراق، سوریه، بحرین، یمن و جهان اسلام و فراتر از آن شده است عطر مخلصانه روحیه بسیجی و ولایت فقیه در دین اسلام است که همه ی ملت ها را به خود جلب می کند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس به لزوم محکم بودن بسیجیان برای عبور از گلوگاه های تاریخی نظام تاکید کرد و گفت: زیرا ما میراث داران و رهروان کسانی همچون حضرت امام و شهدای گرانقدر او هستیم.
مسوول بسیج اساتید سپاه قدس گیلان به جمله تاریخی امام در خصوص ارزش بسیجیان اشاره داشت و گفت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی افتخارش این است که خود یک بسیجی است و آرزویش این بود که با بسیجیانش محشور شود.
وی با بزرگ خواندن این فرمایش تاریخی امام خمینی، گفت: امام کسی نبود که از روی تعارف بیاناتی را بر روی زبان جاری کند و یا اینکه مطلبی را بیش از حدش بزرگ نماید.
استاد علوم سیاسی دانشگاه گیلان بیانات حضرت امام خمینی را از بزرگی بسیج دانست و گفت: امام می دانست که بسیج ثمره همه ی خونهایی است که از صدر تا به امروز زیر پای درخت اسلام ریخته شده است.
مسوول بسیج اساتید سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه بسیج مدرسه و مکتب عشق است، بیان داشت: همه ی خوبی های عالم اعم از عشق، فداکاری، ایثار، شجاعت و تبعیت از ولایت در بسیج نهفته است.
فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان این که بسیج مسجدی است که موذنانش اذان رشادت و شهادت سر داده اند و افزود: طبق فرموده امام و رهبری هر کسی که بخواهد عظمت بسیج و نظام جمهوری اسلامی را درک نکند همچون دشمنان دوران دفاع مقدس ذلیل و خوار خواهند شد.
جلایی با تاکید بر اینکه نباید از بسیج و بسیجیان غافل شد، تصریح کرد: امام وعده داد که اگر کسی بخواهد بسیجیان را به فراموشی بسپارد به آتش دوزخ خواهد سوخت.
وی علاج کشور را جدی گرفتن نیرو و ظرفیت های بسیج دانست و گفت: بسیج همه ی اقشار ملت را در بر می گیرد و کسی که بخواهد موفق شود باید از نیرو و تبلور بسیجیان استفاده کند.
این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه بسیج دو شاخصه مهم دارد، گفت: یکی مسوولیت پذیری و دیگری روشنی و دقیق بینی است.
مسوول بسیج اساتید سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آنچه را که همه خوبان دارند، بسیج همه را یکجا دارد، گفت: نیروی فعلی بسیج مصداق کامل از همه چیز است و امیدواریم همه به عظمت این نهاد و تفکر پی ببرند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه