مدیر کل آموزش و پرورش گیلان:

افتخار ما این است که دولت تدبیر و امید تفکر بسیجی دارد / بسیجی نگران منافع ملی کشورش است

مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: بسیجی نگران منافع ملی کشورش است و به اقتدار کشورش می اندیشد.

افتخار ما این است که دولت تدبیر و امید تفکر بسیجی دارد / بسیجی نگران منافع ملی کشورش است

به گزارش ۸دی، صبح امروز در همایش بسیج فرهنگیان که به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج در کانون بسیج جوانان برگزار شد، مهدی حاجتی مدیر کل آموزش و پرورش گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام جانسوز رحلت پیامبر عظیم اشأن اسلام و حضرت امام حسن و امام رضا (ع) اظهار داشت : هفته ی بسیج به ما فرصتی داد تا بیشتر بتوانیم این تفکر بسیجی را اشاعه دهیم.
حاجتی با بیان اینکه متولیان فرهنگی می بایست تفکر و فرهنگ بسیجی را به دانش آموزان و مخاطبان خود بیاموزند افزود : متولیان دستگاههای فرهنگی باید آگاه باشند که چه رسالتی در جامعه بر دوش آنهاست، ما باید این بصیرت و هم افزایی بسیجی را در کل جامعه ترویج کنیم و در حوزه فرهنگ جهادی عمل کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه جوان امروزی باید بداند بسیجیان در زمان انقلاب چگونه داوطلبانه و بی منت از نظام و ارزش های انقلاب صیانت کردند یادآور شد: اگر ما به درستی این فرهنگ بسیجی را برای نسل امروز تبیین نکنیم، این نسلی که آن شرایط سخت را ندیده است چگونه خواهد توانست امام و ولایت را درک کند؟چگونه می فهمد که یک نوجوان ۱۳ ساله با جان و دل در راه انقلاب اسلامی فدا شده می شود؟
حاجتی خاطر نشان کرد : بسیج یعنی سازماندهی نیروهای انسانی برای دفاع از کشور. اگر امروز هم خطری کشور ما را تهدید کند همین بسیجیان با همان سبک و سیاق ۸ سال دفاع مقدس باز هم برای دفاع ار میهنشان به پا می خیزند.
وی با اشاره به اینکه اگر داوطلبان بسیجی در زمان جنگ حاضر به دفاع از کیان اسلام نمی شدند اکنون چیزی به نام انقلاب اسلامی نداشتیم تصریح کرد : بسیج مجموعه ای از بهترین انسان ها و پاک ترین عناصر است. بسیجی نگران منافع ملی کشورش است و به اقتدار کشورش می اندیشد.
حاجتی بسیجی را دارای درک و بصیرت عمیق سیاسی خواند و افزود : بسیج تمام شدنی نیست و باید روز به روز توسعه پیدا کند،بسیج باید فراگیر شود. امروز افتخار ما این است که دولت ما بسیجی است، و مسئولین بلند پایه ی کشورمان با تفکر بسیجی پیمان بسته اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه