خسرو معتضد:

در انتظار برجام ماندن خوش خیالی است/ ترامپ شعبان بی مخ آمریکا است

روزنامه واشنگتن پست نواری از ترامپ در مورد نگاهش به زن ها که خیلی بی ادبانه بود را رو کرد که در آن جملات زشتی بکار برده است.

در انتظار برجام ماندن خوش خیالی است/ ترامپ شعبان بی مخ آمریکا است

به گزارش ۸دی، خسرو معتضد تاریخ نگار ایرانی در گفت و گو با «دیارباران» در مورد انتخابات آمریکا با بیان اینکه آمریکایی ها اوباما را از خودشان نمی دانند، اظهار کرد: ژنرال کالین پاول دوره قبل حاضر نشد کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا شود زیرا همسرش می گفت «ما را می کشند چندان شانسی نداریم و ممکن است که دچار سرنوشت کِندی بشویم».

در انتظار برجام ماندن خوش خیالی است

وی با تأکید براینکه الان اوباما نقشی ندارد و عده ای بی دلیل چشم به معجزه اوباما دوخته اند، اضافه کرد: در انتظار برجام ماندن خوش خیالی است.

این کارشناس مسائل تاریخی با بیان اینکه  ترامپ نمونه جنبه کابویی آمریکایی ها است، گفت: ترامپ دائما از زور صحبت می کند و می گوید «ما آمریکای قوی را می سازیم و به دوران خوش گذشته بر می گردیم».

معتضد با بیان اینکه آمریکا در قرن نوزدهم به یک قدرت در آمد، اضافه کرد: آمریکا در جنگ اول جهانی وارد جنگ شد و بعد از جنگ جهانی دوم به کدخدای دنیا تبدیل شد ،و اکنون ترامپ به دنبال کدخدایی است.

وی با بیان اینکه ترامپ در بین حزب جمهوری خواه زیاد طرفدار ندارد زیرا در گذشته فردی لات بود و به معنی “آرگو” یعنی اوباش وی را می شناختند، گفت: وی تنها ثروت زیادی دارد و چندین برج بزرگ دارد اما از لحاظ اخلاقی پایین است.

این کارشناس تاریخ با اشاره به تاریخ معاصر ایران، گفت: روزنامه واشنگتن پست روزنامه ای قوی است و محمد رضا پهلوی می گفت «صبح ها که روزنامه واشنگتن پست را می بینم خوابم نمی برد اینقدر که این روزنامه به من آزار رساند دولت شوروی به من آزار نرسانده است».

وی با اشاره به این نکته که این روزنامه طرفدار حزب دموکرات است، تصریح کرد: این روزنامه نواری از ترامپ در مورد نگاهش به زن ها که خیلی بی ادبانه بود را رو کرد که در آن جملات زشتی بکار برده است.

معتضد با بیان این نکته که سرنوشت انتشار صحبت محرمانه نیکسون در بیان نفرت از یهودیان این روزنامه اسباب سقوط نیکسون را فراهم کرد، گفت: این سرنوشت اکنون در حال گرفتن گریبان ترامپ است.

ترامپ شعبون بی مخ آمریکا است

وی با بیان اینکه تیم اطلاعاتی دموکراتی ها با آوردن شهادت نامه هایی از برخی خانم ها ترامپ را رسوا کرده اند، گفت: ترامپ شعبون بی مخ آمریکا است و فکر نمی کرد که تیم اطلاعاتی دموکرات ها اینقدر قوی باشد.

معتضد ادامه داد: رابرت دنیرو هنرپیشه برجسته آمریکا ترامپ را یک خوک معرفی کرده است و تام هنگس هم که فیلمی در رابطه با فساد عربستان ساخته ترامپ را مورد خطاب بد قرار داده است.

وی با بیان اینکه ترامپ و باند وی نیز زنانی که با کلینتون رابطه داشتند را وارد مناظره انتخاباتی با خانم کلینتون کرده است، اضافه کرد: به نظر من هشت سال بعد باید منتظر آمدن یک سرخپوست برای ریاست جمهوری آمریکا باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه