نماینده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با 8دی؛

در مسئله‌ی فیش های نجومی، همه کوتاهی کرده اند/ پیروزی و شکست در انتخابات به همین مسائل مربوط می شود/ اعتماد مردم به نظام بزرگترین سرمایه‌ی ماست

نماینده‌ی مردم آستارا در مجلس گفت: ما از همکاران خودمان در مجلس انتظار داریم که مشکل فیش های نجومی را به کمیسیون اصل نود بکشانند تا هرچه سریع تر تکلیف این حقوق های نجومی روشن شود.

در مسئله‌ی فیش های نجومی، همه کوتاهی کرده اند/ پیروزی و شکست در انتخابات به همین مسائل مربوط می شود/ اعتماد مردم به نظام بزرگترین سرمایه‌ی ماست

ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: ما باید این واقعیت را بپذیریم که در مسئله فیش های حقوقی نجومی همه دستگاه ها از جمله مجلس کوتاهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان بازرسی نباید فرصت را از دست دهد افزود: ما از همکاران خودمان در مجلس هم انتظار داریم که مشکل فیش های نجومی را به کمیسیون اصل نود بکشانند تا هرچه سریع تر تکلیف این حقوق های نجومی روشن شود.

نماینده‌ی مردم آستارا در مجلس  تمرکز مخالفان روحانی روی فیش های نجومی را امری طبیعی خواند و گفت: پیروزی و شکست در انتخابات به همین مسائل مربوط می شود و مخالفین و رقبا وقتی می خواهند خودشان را برتر از رقیبشان نشان بدهند این کار را خواهند کرد و یک امر فراگیر و طبیعی نه تنها در کشور ما بلکه در کل کشور های دنیاست.

وی با تاکید بر اینکه افکار عمومی و اعتماد مردم به نظام بهترین و بزرگترین سرمایه ای است که داریم اظهار داشت: بعضی از منتقدان خیلی تند می روند و می خواهند سیاه نمایی کنند در حالی که این کار خلاف اخلاق و درست نیست زیرا نمی توان همه ی مدیران را زیر سوال برد؛ همان طور که رهبری فرمودند عده‌ی معدودی هستند که اینگونه حقوق ها را دریافت کرده اند.

داداشی در پایان متذکر شد: پول فیش های حقوقی نجومی از بیت المال پرداخت شده و به همین جهت در مرحله‌ی اول باید این سرمایه‌ی عمومی بازگردانده شود و سپس دستگاه قضایی مشخص کند که آیا اعمال مجرمانه صورت گرفته و اگر این گونه بود باید با متخلفین برخورد کرده و مجازاتشان کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه