همسرشهیدمدافع حرم درهمایش حجاب سیاهکل:

مدافعان حرم با علم بر اینکه شهادت در انتظار آنها است به جنگ تروریست ها می روند+عکس

همسر شهید مدافع حرم جمال رضی تأکید کرد: مدافعان حرم به خاطر پول و دفاع از کشورهای دیگر جان خودشان را به خطر نمی اندازند، بلکه آنها عزیزان خودشان را می گذارند تا به دفاع از حریم اهل بیت بروند.

مدافعان حرم با علم بر اینکه شهادت در انتظار آنها است به جنگ تروریست ها می روند+عکس

به گزارش خبرنگار۸دی به نقل از در سیاهکل، زینب ربیعی در همایش عفاف و حاجب سیاهکل اظهار داشت: همسر من در چهارصفحه از وصیت نامه خود بارها نوشته بود که رهبر ما غریب است.

همسر شهید جمال رضیوی با بیان اینکه من به دلیل زنده نگهداشتن یاد شهدا به این مراسم آمده ام، گفت: آنهاییکه رفتند حسینی بودند و ما باید مانند حضرت زینب(س) راه آنها را ادامه بدهیم.

در سیاهکل (۲)همسر شهید مدافع حرم جمال رضی با بیان اینکه مدافعان حرم برای پول به جنگ دشمنان اسلام و انسانیت نمی روند، تأکید کرد: مدافعان حرم به خاطر پول و دفاع از کشورهای دیگر جان خودشان را به خطر نمی اندازند، بلکه آنها عزیزان خودشان را می گذارند تا به دفاع از حریم اهل بیت بروند.

فرزند شهید جمال رضی (۱)ربیعی با گله مندی از برخی حرف ها پیرامون دریافت پول توسط مدافعان حرم، گفت: اگر به شخصی بگویند که در صورت خارج شدن از اتاق ۵۰ درصد احتمال دارد که سالم برگردی این کار را انجام نمی دهد، اما مدافعان حرم با علم بر اینکه شهادت در انتظار آنها است به جنگ تروریست ها می روند.

وی با بیان اینکه زندگی مادی ما تغییری نکرده است، افزود: مدافعان حرم علاوه بر اینکه برای دفاع از حرم به نبرد با دشمنان اسلام می روند، برای دفاع از حریم اهل بیت نیز به نبرد با داعشیان می روند.

این همسر شهید مدافع حرم گیلان با اشاره به فجایعی که داعشی ها در سوریه و عراق انجام می دهند، گفت: بسیاری از بانوان تمایل دارند برای دفاع از حریم اهل بیت به کمک مدافعان حرم بروند؛ اما غیورمردان ما به تعداد کافی آماده دفاع از این حریم الهی هستند و نیازی نیست که بانوان ما به جنگ با آنها بروند.

ربیعی با بیان خاطره ای از دلتنگی های فرزند شش ساله خود برای شهید رضی، گفت: از همه شما می خواهم برای ما دعا کنید تا راه شهدا را ادامه بدهیم.

وی افزود: من و فرزندانم از خداوند می خواهیم تا امام زمان(عج) ظهور کند تا با آمدن ایشان شهدا را بار دیگر ببینیم هرچند که آنها زنده هستند.

فرزند شهید جمال رضی (۲)

برای مشاهده گزارش تصویری همایش عفاف و حجاب سیاهکل اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه