دبیر شورای راهبردی حزب الله گیلان:

دلسوزان نظام را به حمایت از ائتلاف اصولگرایان دعوت می کنم/ تک رای دادن خطای سیاسی است

دبیر شورای راهبردی حزب الله گیلان تک رای دادن را خطای استراتژیکی و سیاسی برشمرد و گفت: دلسوزان نظام را به حمایت دعوت می کنم.

دلسوزان نظام را به حمایت از ائتلاف اصولگرایان دعوت می کنم/ تک رای دادن خطای سیاسی است

به گزارش ۸دی، محمدرضا مقدادی در مورد اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سرنوشت ورود دو نماینده رشت و یک نماینده رودبار در ۱۰ اردیبهشت ماه مشخص می شود، اظهار کرد:  مردم ولایی رشت و رودبار بار دیگر برای خلق حماسه سیاسی دیگر و تکلیف کار خود در انتخابات پای صندوق های رای می روند.

وی با تاکید براینکه مرکز استان و کلان شهر رشت وارد مرحله دوم انتخابات شده است، گفت:  اهمیت این مرحله کمتر از مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی نیست.

دبیر شورای راهبردی حزب الله گیلان، تصریح کرد: تیم ۱۳نفره مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت ۱۱اردیبهشت ماه مشخص می شود و حضور  آگاهانه مردم تکلیف مردم را نهایی خواهد کرد .

وی با اشاره به این نکته مردم ولایت مدار رشت و رودبار باید با احساس مسولیت بیشتری پای صندوق های رای حاضر شوند، اضافه کرد: باید با خلق حماسه دیگر این پروژه سیاسی مهم و ناتمام ر ا به اتمام برسانیم.

مقدادی صد درصد از ائتلاف اصولگرایان حمایت کرد و گفت: گفتمان اصولگرایی با شهدا و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی منطبق است.

وی ابراز کرد: از ائتلاف اصولگرایان حمایت خواهم کرد و دلسوزان نظام را به حمایت دعوت می کنم.

وی در خاتمه تک رای دادن را خطای استراتژیکی و سیاسی برشمرد و اظهار کرد: گفتمان و تعصب ما اصول، معانی، ایده های اصول گرایی و خط امام و راه شهدا است .

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه