معاون فرهنگی ارشاد گیلان خبر داد؛

علاقمندان به کاندیداتوری هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان اقدام کنند

حسین ابراهیمیان گفت: اعضایی که قصد کاندیداتوری در هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان را دارند تا ششم اردیبهشت فرصت دارند.

علاقمندان به کاندیداتوری هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان اقدام کنند

به گزارش ۸دی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به برگزاری مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات استان در اردیبهشت ماه، اظهار کرد: اعضایی که قصد کاندیداتوری در هیأت مدیره یا بازرسان این موسسه را دارند تا ششم اردیبهشت فرصت دارند.

حسین ابراهیمیان در گفتگویی، از برگزاری مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات گیلان در اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد و گفت: این مجمع برای انتخاب هیأت مدیره و بازرسان تشکیل می شود.

وی افزود: مجمع عمومی عادی موسسه خانه مطبوعات گیلان با دستور کار ارائه بیلان مالی، انتخاب هیأت مدیره اصلی و علی البدل به مدت دو سال، انتخاب بازرسان اصلی و علی البدل برای سال مالی ٩۵ و اتخاذ تصمیم درخصوص دیگر موارد در صلاحیت مجمع عمومی عادی انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: جلسه مجمع عمومی عادی خانه مطبوعات طبق ماده ١٧ اساسنامه راس ساعت ٩ صبح روز شنبه ١١ اردیبهشت ٩۵ در محل خانه مطبوعات رشت برگزار می شود و  اعضای این خانه می توانند با در دست داشتن کارت عضویت خانه مطبوعات در جلسه حضور یابند و هر عضو می تواند فقط وکالت یک عضو غایب را منوط به معرفی کتبی و ارایه کارت عضویت عضو غایب، تقبل کرده و در جلسه حضور به هم رساند.

ابراهیمیان در خصوص نحوه کاندیداتوری اعضا برای ورود به هیأت مدیره خانه مطبوعات گیلان گفت: اعضایی که قصد کاندیداتوری در هیأت مدیره یا بازرسان این موسسه را دارند، باید تقاضای کتبی خود را پنج روز قبل از تاریخ برگزاری مجمع (یعنی ۶ اردیبهشت ٩۵) به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تحویل و رسید دریافت دارند.

وی همچنین در خصوص احتمال عدم  تشکیل جلسه اول در صورت به حد نصاب نرسیدن تعداد اعضا، افزود: در صورت عدم تشکیل جلسه اول، جلسه دوم با شرایط قبلی ساعت ٩ صبح روز یکشنبه ٢۶ اردیبهشت ٩۵ در سالن دکتر رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) برگزار خواهد شد.

به گفته این مسوول، امکان درخواست مجدد برای کاندیداتوری قبل از جلسه دوم برای اعضا وجود نخواهد داشت و مدارک ثبت نام کنندگان قبل از تشکیل جلسه مجمع اول خواهد بود.

ابراهیمیان یادآور شد: کارت عضویت اعضای خانه مطبوعات استان تا پایان سال ٩۴ اعتبار دارد که این کارت ها در مجمع مذکور قابل قبول است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اضافه کرد: جلسات مجامع عمومی و عادی خانه مطبوعات مقرر بود در تاریخ های ١١ و ٢۶ فروردین ماه برگزار شود که با این شرایط به تاریخ های ١١ و ٢۶ اردیبهشت ماه موکول شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه