پس از اظهارات رئیس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان؛

بیانیه تند و تیز دکتر چگینی در رودبار خطاب به شورای اصلاح طلبان گیلان

مهرداد گودرزوند چگینی، کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه رودبار با ارسال جوابیه ای به تحریریه یکی از رسانه های استان، نسبت به اظهارات رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان واکنش نشان داد.

بیانیه تند و تیز دکتر چگینی در رودبار خطاب به شورای اصلاح طلبان گیلان

به گزارش ۸دی، چندی پیش احمد رمضانپور نرگسی، رییس شورای مشورتی اصلاح طلبان گیلان در گفت و گویی با یکی از رسانه های گیلان گفته بود که در رودبار کاندیدای ما گودرزوند چگینی بود که در دقیقه نود رد صلاحیت شد، ایشان در استان و هیات اجرایی تایید شد ولی شورای نگهبان ایشان را رد صلاحیت کرد و ما نمی توانستیم با عجله تصمیم بگیریم.

گودرزوند چگینی با ارسال جوابیه ای در این رسانه و پخش آن در فضای مجازی به مصاحبه رمضانپور واکنش نشان داده است.

مهرداد گودرزوند چگینی در بخشی از بیانیه خود آورده است که در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اینجانب بصورت مستقل وارد عرصه شده بودم و تا به امروز نه با جنابعالی و نه همکارانتان (شورای اصلاح طلبان گیلان) چه بصورت حضوری، تلفنی،دیداری و یا گفتگویی نداشته ام.

نامزد رد صلاحیت دهمین دوره انتخابات مجلس رودبار خطاب به رمضانپور اظهار کرده که در مصاحبه اعلام نموده اید که در شهرستان رودبار جزء کاندیدای اصلاح طلبان بوده ام!!! چگونه هیچ دعوتی و یا گفتگویی با اینجانب نمی شود ولی در لیست قرار می شود قرار گیرم!

چگینی در ادامه بیانیه خود آورده است: اینجانب اعلام می نمایم با توجه به پایبندیم به اصول و ارزش های انقلاب اسلامی بصورت مستقل وارد صحنه انتخابات شده بودم و هیچگونه وابستگی حزبی و یا گروهی به هیچ یک از احزاب و یا گروه ها تاکنون نداشته ام و انتظار دارم قبل از هرگونه مصاحبه از نظرات افراد مطلع شوید سپس به رسانه ای نمودن آن اقدام نمایید.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه