مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت خبر داد:

چهارشنبه سوری نیامده تلفات گرفت/۳ سوختگی با درصد بالا و یک فوتی تاکنون

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت گفت: در حالی که سال گذشته کاهش آمار حریق داشتیم اما متاسفانه امسال تاکنون شاهد افزایش آمار سوختگی بوده ایم.

چهارشنبه سوری نیامده تلفات گرفت/۳ سوختگی با درصد بالا و یک فوتی تاکنون

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: در حالی که سال گذشته کاهش آمار حریق را داشتیم اما متاسفانه امسال تاکنون شاهد افزایش آمار سوختگی بوده ایم.

رمضانی گفت: پنجشنبه گذشته در منطقه گلسار ۴ جوان در حال ساخت مواد محترقه و ترقه های دست ساز بودند که در اثر بی احتیاطی دچار انفجار و حادثه شدند.

وی افزود : متاسفانه یکی از آنها فوت کرده است و دو نفر با در صد سوختگی بالای ۷۰ درصد و یک نفر با درصد سوختگی ۳۰ درصد در بیمارستان بستری هستند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت با اشاره به اینکه سال گذشته شاهد ۳۸ درصد کاهش حریق بودیم افزود: سال ۹۳ تنها با سوختگی جزئی مواجه بودیم در حالیکه متاسفانه امسال طبق آمار آتش نشانی درصد آمار سوختگی های با بیشتر شده و حتی فوتی هم داشته ایم.

رمضانی در پایان با اعلام این خبر که آتش نشانی در آمادگی کامل برای مقابله با حوادث چهارشنبه سوری به سر می برد اظهار داشت: ۲۳۴ نفر از نیروهای آتش نشانی و ۴۲ دستگاه از خودروهای سازمان آماده باش هستند و در کنار آنها ۳۰ نفر از پرسنل نیروی انتظامی ، ۱۲ نفر از اورژانس و ۱۴ نفر از خبرنگاران حضور خواهند داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه