جبار کوچکی نژاد:

دادگاه جرایم انتخاباتی را به سرعت بررسی کند/ قانون باید به دور از تبعیض اجرا شود/ از وزارت اطلاعات و سپاه تشکر می کنم

جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه دادگاه باید جرایم انتخاباتی را به سرعت رسیدگی و به اشد مجازات برساند، گفت: چرا برای یکی قانون رعایت نمی شود و برای دیگری بیش از حد رعایت می شود!

دادگاه جرایم انتخاباتی را به سرعت بررسی کند/ قانون باید به دور از تبعیض اجرا شود/ از وزارت اطلاعات و سپاه تشکر می کنم

به گزارش ۸دیف جبارکوچکی نژاد کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در رشت در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات، اظهار کرد: مردم وظیفه خود را در روز انتخابات به نحو احسن انجام دادند ولی با یک سری تخلفات مواجه شده ایم که باعث تلخ شدن انتخابات شد.

وی با بیان اینکه اگر الان نتوانیم جلوی این تخلفات و قانون شکنی ها را بگیریم بعدها با مشکلات دیگری نیز مواجه خواهیم شد، افزود: در حقیقت قانون باید کاملا و به دور از تبعیض توسط مجریان قانون رعایت شود.

کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در رشت در تحلیل جو حاکم بر انتخابات، گفت: یک سری اشکالات متاسفانه توسط دستگاه های کنترل کننده انتخابات مثل مجریان انتخابات، فرمانداری ها و بخشداری ها بود که باید با آن ها برخورد شود که چرا برای یکی قانون رعایت نمی شود و برای دیگری بیش از حد قانون رعایت می شود!

کوچکی نژاد با بیان اینکه در این موارد باید دادگاه ویژه ای تشکیل شود و برایشان تصمیم گیری شود، گفت: متاسفانه فضای انتخابات را هرکسی وارد شده و مدیریت می کند و تازه بعد از انتخابات به دنبال این هستند که چه کسی تخلف کرده در صورتی که این ها رو می توان درهمان روز صحنه جلوگیری کرد .

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه از وزارت اطلاعات و سپاه تشکر می کنم که در همان لحظه انتخابات وارد عمل شدند و دستگیری هایی داشتند، گفت: باید کسانی را که در رأس تیم خرید آرا هستند از طریق شنود و راهکارهایی دیگر شناسایی و متلاشی کرد تا فضای انتخاباتی سالم برگزار شود .

وی ادامه داد: متاسفانه در روز انتخابات کسانی بودند که به خرید آرا می پرداختند و بعضا کسانی هم بودند که از یک هفته تا یک ماه قبل از برگزاری انتخابات سیستم اطلاعاتی مردم برای شناسایی و خرید آرای آن ها می شدند.

کوچکی نژاد با بیان اینکه دادگاه باید جرایم انتخاباتی را به سرعت رسیدگی کرده و به اشد مجازات برساند، افزود: بدنبال ساماندهی یکسری فعالیت های انتخاباتی هستیم و امیدواریم انتخابات اردیبهشت ماه سالم آرام و با حضور حداکثری مردم انجام پذیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سید
مردک مگه جز تو و عظمتی کس دیگری هم رای خرید؟ از همان ساعت اولیه شروع کردی به رای خریدن خجالت نمی کشی
در حاشیه