آیت الله رمضانی:

انقلاب به راحتی به دست نیامده/ خبرگان باید در وقایعی مانند سال ۸۸ پشتیبان ولایت فقیه باشد

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان به اهمیت و ارزش جایگاه رهبری اشاره کرد و افزود: جایگاه خبرگان صیانت از ولایت است و در بحرانهای مختلف مانند سال ۸۸ باید پشتیبان ولایت فقیه باشد و ما باید در این مسیر خودمان را سربازان ولایت بدانیم.

انقلاب به راحتی به دست نیامده/ خبرگان باید در وقایعی مانند سال ۸۸ پشتیبان ولایت فقیه باشد

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری افق انزلی آیت الله رمضانی رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان و نامزده پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در مسجد موسی بن جعفر (ع) بندرانزلی گفت: امروز تنها قدرتی که در مقابل استکبار جهانی ایستاده، اسلام است ؛ این قدرت به اندازه ای است که در مذاکرات هسته ای تمام قدرت های بزرگ دنیا یک طرف میز می نشینند و جمهوری اسلامی ایران طرف دیگر میز می نشیند.
آیت الله رمضانی در ادامه گفت: ولایت قدرتمند ترین و دینی ترین جریان برای اداره حکومت است و امروز شاهد این هستیم که ایران به برکت بیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای چگونه جهان را تحت تاثیر خودش قرار داده است.
رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به نشر فرهنگ انقلاب اسلامی در نقاط مختلف دنیا افزود: امروز ادبیات انقلاب در قلب اروپا منتشر شده است و به برکت وجود رهبر معظم انقلاب این ادبیات هدایت و عدالت ادامه دارد.
وی با تاکید بر اینکه حضرت آیت الله خامنه ای تنها رهبر ایران اسلامی نیست ، بلکه یک مصلح دینی نیز هست ،گفت: امروز رهبر معظم انقلاب به عنوان یک مصلح دینی در دو مرحله به جوانان اروپا و آمریکا نامه می نویسد ، اسلام سیاسی را شرح داده و آنها را دعوت به اسلام می نماید.
آیت الله رمضانی به اهمیت و ارزش جایگاه رهبری اشاره کرد و افزود: جایگاه خبرگان صیانت از ولایت است و در بحرانهای مختلف مانند سال ۸۸ باید پشتیبان ولایت فقیه باشد و ما باید در این مسیر خودمان را سربازان ولایت بدانیم.
نامزد پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده که به راحتی از دست برود ،اگر می بینید انقلاب های منطقه با شکست مواجه شدند به این خاطر است که رهبری مانند رهبر ایران اسلامی و ولایت نداشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
بحران نه فتنه
در حاشیه