مسجد جامع شهرستان فومن در انتخابات از هیچ شخصی طرفداری نخواهد کرد

مسئول موسسه فرهنگی تربیتی یاران سبزموعود(ع) گیلان گفت:هر فرد به اندازه خود و خانواده اش باید در انتخابات پیش رو به روشنگری بپردازد.

مسجد جامع شهرستان فومن در انتخابات از هیچ شخصی طرفداری نخواهد کرد

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز ؛ حجت الاسلام محمد حسن حسن زاده از جانبازان جنگ تحمیلی با بیان اینکه ما مکلف هستیم که در انتخابات آتی حضور بهم برسانیم ، افزود :چهارچوب این نظام اسلامی است و نفراتی برای مجلس خبرگان یا شورای اسلامی چه ما دلمان بخواهد یا نخواهد وارد خواهند شد.

وی افزود : در منش مسجدی‌ها چنین نیست که اخلاق را در انتخابات زیر پا بگذارند پس بنا به وظایف شرعی و قانونی مان باید در حد و توان به این جریان کمک رسان باشم.

حسن زاده با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کاندیدای خوب را به مردم معرفی کنیم ، تاکید کرد : عرفاً و شرعاً نه ضرورت و نه تکلیفی برای زیر سوال بُردن دیگرانی که خود دارای جایگاه و منزلتی هستند ، نداریم.

وی عرصه رقابت های انتخاباتی را فرصتی مناسب برای نامزدها برشمرد و گفت : باید در زمان انتخابات رقیب و پس از آن باهم رفیق باشیم.

حجت الاسلام حسن زاده در سخنانی مهم پیرامون جبهه گیری مسجد جامع شهرستان فومن در روزهای انتخابات تاکید کرد : براساس معیارهایی که در سخنان حضرت آقا و امام خمینی(ره) بیان شده است مسجد جامع شهرستان فومن از هیچ شخصی طرفداری نخواهد کرد.

وی ادامه داد : ما در تبلیغ کردن افراد بی طرفیم اما خب بنا به وظیفه شرعی همانگونه که رهبری هم به افراد مختلف رای داده اند ما نیز در انتخابات شرکت و به فرد مورد نظرمان رای خواهیم داد.

مسئول موسسه فرهنگی تربیتی یاران سبزموعود(ع)گیلان با بیان اینکه فضای رقابت برای کاندیدای مجلس را در عین رفاقت همیشه پذیرفته‌ایم ، تصریح کرد : جایگاه مسجد در شهر بگونه ای است که می‌توان از آن برای معرفی درست افراد استفاده کرد.

وی ادامه داد : افراد مختلفی در انتخابات شرکت میکنند اما نباید به صورت شخصی بر روی هر فرد چُرتکه بی‌اندازیم و تلاش بنده این است که هر کاندیدی به بنده مراجعه می‌کند در حد توان به وی کمک برسانم.

این جانباز هفتاددرصد دوران جنگ تحمیلی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه چندی پیش فردی به بنده مراجعه کرد و گفت؛ شنیده شده است که مبلغی در ازای انجام برخی کارها به نفع یکی از کاندیدا به حساب یکی از تشکیلات علمی و فرهنگی واریز گردیده ،که بنده با شنیدن این موضوع بسیار متعجب شدم و این شایعه را تکذیب کردم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه