ایثارگر و جانباز بالای ۷۰ درصد گیلان در گفتگو با «هشت‌دی»:

سرنوشت کشور به دست مردم رقم می‌خورد

ایثارگر و جانباز بالای ۷۰ درصد گیلان با بیان اینکه لازم است ملت انتخابات را جدی بگیرند و در انتخاب خود دقت کنند، گفت: در نظام جمهوری اسلامی سرنوشت کشور به دست مردم رقم می‌خورد.

سرنوشت کشور به دست مردم رقم می‌خورد

محمد‌حسن حسن‌زاده فومنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تعیین سرنوشت کشور به دست ملت رقم می‌خورد و این مشارکت علاوه بر وظیفه شرعی به عنوان مسلمان دارای ابعاد مختلفی است.

وی به یکی از فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر بحث ملیت و قومیت هم باشد قوم آریایی بر تمام اقوام و ملیت‌ها برتری دارد لذا سابقه ملت در طول تاریخ نشان ‌داده که قوم غیرت و همت هستند و هشت سال دفاع مقدس نمونه این اقتدار است که این ملت در برابر زر و زور و تزویر در برابر مستکبران عالم ایستادگی کردند.

ایثارگر و جانباز بالای ۷۰ درصد گیلان، تصریح کرد: رای نشانه قدرت و حضور در پای صندوق‌های رای موجب قدرت نظام خواهد شد و این قدرت امنیت می‌آفریند و مسیر پیشرفت کشور را میسر می‌سازد.

حسن‌زاده فومنی ادامه داد: لازم است ملت انتخابات را جدی بگیرند زیرا اقتدار نظام در دنیا با این انتخابات تثبیت می‌شود به علاوه باید در انتخاب خود دقت نمایند و از طرفی عدم مشارکت مردم نیز سبب به قدرت رسیدن افرادی خواهد شد که نظام را از ارزش‌ها و اهداف انقلاب دور خواهد کرد بنابراین باید از حق خود استفاده کنیم و به فرموده امام نگذاریم نظام و انقلاب به دست نااهلان بیافتد.

وی در ادامه به شاخصه‌های یک نماینده اصلح اشاره و عنوان کرد: از شهید چمران که یک چهره علمی شاخص بود پرسیدند تقوا بهتر است یا تخصص؟ او گفت کسی که مسئولیتی را بپذیرد که در آن تخصص ندارد یقیناً تقوا ندارد لذا لازم است افراد صالح، متخصص، کارآزموده را برای نمایندگی ملت برگزینیم و بدانیم تنها در این صورت به وظایف خویش عمل کرده‌ایم.

این ایثارگر و جانباز بالای ۷۰ درصد گیلان، تصریح کرد: پیام شهدا برای ملت این است که انقلاب را فراموش نکنید و همواره گوش به فرمان ولایت فقیه باشید و در انتخابات حضور حداکثری داشته باشید و بدانید که امروز اقتدار نظام وابسته به این حضور است و اگر این پشتوانه مردمی ضعیف باشد در برابر دشمن شکست خواهیم خورد.

حسن‌زاده فومنی افزود: امروز در راس نظام رییس‌جمهور انقلابی، متدین و اهل تفکر داریم ولی در بدنه دولت افرادی هستند که با اقدامات خویش سبب ناامیدی مردم می‌شوند لذا خواسته مردم مقابله مقتدرانه با این افراد است و این خواسته تنها با حضور در انتخابات و انتخاب نمایندگانی محقق می‌شود که صدای ملت باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعتقاد خانواده‌های شهدا این است که شهیدشان برای اهداف بلندی از جان خود گذشتند که این اهداف و ارزش‌ها هزینه‌بردار است لذا برای تقویت و حفظ نظام اسلامی فارغ از مشکلات به حق، مردم با نظام و انقلاب معامله نکنند و با حضور مقتدرانه خویش وظیفه خود را در راه حفظ خون شهدا به انجام رسانند.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه