ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب در جامعه

فرماندار لنگرود گفت: تبیین ارزش‌های انقلاب برای مقابله با هجمه‌های تبلیغات دشمنان ضرورت جامعه است.

ضرورت تبیین ارزش‌های انقلاب در جامعه

به گزارش ۸دی، سیدرضا جوادپور در نخستین جلسه ستاد هماهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر یادآور خاطرات خوب رشادت‌های ملت ایران در مقابل رژیم منحوس پهلوی است.

وی نقش رهبری و ولایت فقیه، حضور آگاهانه مردم و اعتقاد، ایمان و ارزش‌های دینی را در پیروزی انقلاب اسلامی برجسته و موثر دانست و افزود: تبیین ارزش‌های انقلاب در جامعه برای مقابله با هجمه‌های تبلیغات دشمنان امری ضروری است.

فرماندار لنگرود تصریح کرد: برای همراهی با کاروان ایام‌الله دهه فجر نیازمند رویکرد بصیرت‌افزایی، خودباوری، همدلی، همزبانی، امید آفرینی و دشمن‌شناسی با مدیریت جهادی در راستای اقتصاد مقاومتی هستیم.

وی با اشاره به همزمان بودن جشن پیروزی انقلاب با اوج فعالیت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی دهمین مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم امسال ایام‌الله دهه فجر پرشور و نشاط‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود تا دشمنان انقلاب و اسلام ناامید شوند.

جوادپور جلب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و افزود: همکاری همه‌جانبه تمام دستگاه‌ها و اداره‌های لنگرود با ستاد دهه فجر برای تبیین دستاوردهای انقلاب به مردم جامعه امری ضروری است.

وی با اشاره به نقش مدیران در پیشبرد اهداف نظام و دولت، خاطرنشان کرد: رؤسای اداره‌های لنگرود باید بدون وابستگی به کاندیدای خاص و طرفداری از جناح و حزب، زمینه اعتمادسازی و مشارکت حداکثری را در مردم فراهم کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه