جشنواره شعر انقلاب در گیلان برگزار می شود

مسئول بسیج هنرمندان گیلان گفت: جشنواره شعر بسیج به صورت کارگاهی با عنوان «شعر انقلاب و دهه فجر» زمستان جاری در گیلان برگزار می‌شود.

جشنواره شعر انقلاب در گیلان برگزار می شود

به گزارش ۸دی، کیومرث دولتی در نشست بسیج هنرمندان استان با اشاره به برگزاری جشنواره شعر بسیج هنرمندان اظهار کرد: امسال‌ این جشنواره به صورت کارگاهی و در چهار فصل برنامه‌ریزی شده‌است.

وی افزود: در هر کدام از فصول سه ماهه سال جاری برگزاری یک کارگاه شعر بسیج را در دستور کار قرار دادیم و جشنواره شعر انقلاب و دهه فجر نیز در قالب‌ کارگاه برای فصل زمستان برنامه‌ریزی شده‌است.

مسئول بسیج هنرمندان گیلان تصریح کرد: کارگاه مذکور در رشت، انزلی، فومن و صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری اختتامیه جشنواره شعر انقلاب گفت: اختتامیه این جشنواره شعر انقلاب در ۱۲ بهمن‌ماه برگزار می‌شود و طی آن از برگزیدگان هر چهار کارگاه شعر تجلیل به عمل می‌آید.

دولتی با بیان اینکه برنامه‌های تخصصی برای اقشار مختلف بسیج برنامه‌ریزی شده‌است، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های شعر از جمله این اقدام‌ها است.

وی برگزاری جشنواره‌های استانی فیلم کوتاه و جشنواره استانی عکس را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دانست و یادآور شد: اختتامیه جشنواره استانی عکس در هفته دفاع مقدس سال جاری برگزار شد.

این مسئول برگزاری جشنواره دوسالانه شعر بسیج و جشنواره سرودها و آواهای انقلابی و مذهبی را نیز از برنامه‌های بسیج هنرمندان عنوان کرد و متذکر شد: این جشنواره در ایام‌الله دهه فجر امسال برگزار می‌شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه