فتنه‌گران به رهبری برای دست‌بوسی پیام داده بودند/عده‌ای آخر عمری اصرار برای ضربه‌زدن به نظام دارند!

زاکانی گفت: اصحاب فتنه در سال ۸۸ جنایت‌ها کردند و به ارزش‌های انقلاب اسلامی و امام حسین (ع) اهانت کردند و مردم در ۹ دی پاسخ آنها را دادند.

فتنه‌گران به رهبری برای دست‌بوسی پیام داده بودند/عده‌ای آخر عمری اصرار برای ضربه‌زدن به نظام دارند!

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز ؛ دکتر علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون ویژه برجام با تبریک میلاد رسول اکرم و امام جعفر صادق علیه السلام ، گفت : باید از شهدایی نظیر شهید سیرت‌نیا و مرآت و نظری درس بگیریم و سعی کنیم در ادامه پاسدار خون این عزیزان باشیم.

وی گفت : استکبار جهانی در طول این سالیان اخیر با ایجاد تله های مختلف در حوزه جنگ نرم سعی کرد تا کشور را تحت الشعاع خود قرار دهد و برای مثال در دوم خرداد سال ۷۶ تجربه جدید به ما تحمیل کردند و با شروع مسیری جدید باعث اختلاف و نگرشی جدید بین مسئولان شدند و پس از آن تمام تلاششان را معطوف به یک فتنه جدید کردند و سعی کردند تا در کنار گزینه نظامی و دعوای درون حاکمیت، با ایجاد شرایط اختلاف بین مردم سعی کردند تا کشور را دچار بحران بکنند.

وی ادامه داد : رهبری در سال ۸۸ فرمودند که سعی کنید از طریق مجاری قانونی و نه اردوکشی خیابانی مشکلات را پیگیری کنید اما سران فتنه گوش ندادند و باعث شدند تا چهره منزه نظام انقلاب اسلامی را با تهمت هایی نظیر تقلب و … تخریب کنند.

زاکانی با بیان اینکه دشمن در کنار فتنه‌گران به دنبال اهداف خودشان در آن سال بوده و هستند، تاکید کرد :درایت و تدبیر رهبری در آن سال و حماسه مردمی ۹دی باعث شد تا این موصوع ختم به خیر شود.

وی در ادامه این مراسم گفت : چندی قبل از یکی از معاونان رئیس جمهور در یکی از خبرگزاری‌ها پیرامون وقایع سال ۸۸ سوالاتی مطرح شد و این فرد گفته بود که هیچ تقلبی صورت نگرفته بود اما پس از انتشار این خبر آن بلافاصله با اعتراض شدید آن فرد همراه شد که چرا حرف اندرونی و خصوصی مارا منتشر کردید.!

رئیس کمیسیون ویژه برجام گفت : فتنه گران در سال ۸۸ به یک نظام مردمسالار دینی برچسب تقلب زدند و آبروی نظام را در دنیا بردند و با اردوکشی خیابانی خون‌ها ریختند و باعث مرگ جوانان شدند و به حسینیه‌ها و دستگاه سیدالشهدا تعرض کردند که سرانجام در ۹دی پاسخی درخورشان دریافت کردند.

زاکانی با اشاره به اینکه در همان سال در یکی از قطعنامه‌ای شدید علیه مردم کشورمان تصویب شد و سپس سفیر امریکا در بحرین گفت که باید این تحریم ها باعث رویگردانی مردم از نظام شود یا باید به موسوی و خاتمی پناه ببرند تا فشار امریکا کمتر شود!!

زاکانی با بیان اینکه اشتباه فتنه‌گران در سال ۸۸ نابخشودنی است ، تصریح کرد :‌ معلوم نیست چرا عده‌ای در طول این سالیان دائم چشم امید به دشمن دارند و بر اساس اسناد رسمی موجود ، تحریم‌ها دیگر خاصیت خود را از دست داده بودند.

وی با اشاره به اینکه هیچکس مشتاق تحریم نیست گفت : رهبری فرمودند در مذاکرات به دنبال گرفتن امتیاز باشید اما آقایان فقط به دنبال مذاکره و ارتباط بودند.

وی گفت : رهبری در سال ۸۸ فرمودند که این فتنه از ۱۰ سال قبل برنامه ریزی شده بود و اگر در همان زمان آن قائله به درستی جمع میشد کار به اینجا نمیرسید.

زاکانی ادامه داد : قائله سال ۷۸ از داخل مجموعه معاون سیاسی وقت کشور هدایت می‌شد و در همان سال تصمیم گرفتیم این موضوع را با خود دانشجویان جمع کنیم که با کارشکنی های شدیدی از سمت مسئولین وقت روبرو شدیم که در آن سال مدیرکل سیاسی کشور از بنده خواست تا مرزبندی خشونت آمیز و غیرخشونت آمیز را قائل برای راهپیمایی مان قائل شویم تا طرفداران نهصت‌آزادی هم در کنار ما راهپیمایی کنند و بنده به او گفتم که برای کشور متأسفم که چنین تصمیمی گرفته شده است.

نماینده مردم تهران در ادامه با افشای ناگفته ای از مسائل پیش آمده ، ادامه داد : سران فتنه چند سال قبل پیام داده بودند که حاضریم بیایم دستبوسی کنیم که در جواب حضرت آقا فرمودند مگر مشکل من شخصی است که اینگونه میکنند و مگر یادشان رفته که در آن سال با ضدانقلاب بر علیه انقلاب و تنها میراث بزرگ شیعه چه‌ها که نکردند.

وی با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای این دعوا را به چند دعوای سیاسی تنزل میدهند ، ادامه داد : تاسف بار است اما برخی همکاران ما هم بر این موضوع پافشاری میکنند اما وقتی که با آنها صحبت میکنیم هیج توانایی پاسخگویی ندارند.

وی با بیان اینکه باید مراقب استکبار بود و فتنه جدید در راه است که باید مراقبت کنیم‌ ، گفت : در سطح جهانی تنزل جایگاه آمریکا مشهود است و همانند یک حیوان پیر دیگر توان ندارد اما روحیه درندگی دارد.

وی با بیان اینکه عربستان و ترکیه و کشورهای که خط اسلام آمریکایی را در پیش گرفتند امروز به بدترین درد دچار شده اند و تصریح کرد :وقتی از پوتین پرسیدند چگونه زمینی را در سوریه رها کردید و فقط خط هوایی را برای حملات انتخاب کردید ایشان فرمودند که به سرلشگر سلیمانی اعتقاد دارم و نیروهای زمینی را به آنها سپردیم.

وی ادامه داد : روسیه متوجه است که کدام خط را باید پیگیری کند تا امنیت خود را در آینده تضمین کند.

زاکانی به نقل خاطره از سالهای قبل از انقلاب پرداخت و گفت : عسگراولادی گفت که در آن زمان شاه برای حضرت امام پرونده سنگینی تدارک دیده بود که بنده به قم رفتم و امام در حال خواندن قران بودند و به ایاتی رسیدند که یاران حضرت موسی به قبل از رود نیل رسیده بود و امام وقتی بنده را دیدند فرمودند که راهی که ما میرویم سخت است اما ما موفق میشویم مسلمانان را بیدار خواهیم کرد و شاه سرنگون میشود و به ظهور حجت وصل خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون ویژه برجام گفت : در سال ۱۱ بهمن سال ۷۶ خدمت رهبری رسیدیم و رهبری فرمودند که امام زمانی که در بیمارستان بودند، خدمت ایشان رسیدم و ایشان به بنده فرمودند که دستی این انقلاب را هدایت میکند و بنده هم در طی سالیان بعد این دست غیبی که همان امداد الهی است را بارها حس کردم.

زاکانی با اشاره به اینکه دشمن می‌گوید فرد متفکری در نظام است که باید ان جایگاه را سرنگون کرد زیرا تمام نقشه های مارا خراب میکند ، تاکید کرد : شما به ناگاه می‌بینید در داخل کشور صدایی بلند میشود که میگوید رهبری باید شورایی شود!!

وی گفت : در زمانی که کشور در حال حل مسئله هسته ای بود و وضعیت بغرنجی داشتیم به یکباره هاشمی میگوید که ما دنبال بمب هسته ای بودیم و باید از ایشان پرسید که این صحبت شما چه مشکلی را حل کرد؟ مشکل جوانان یا مسکن یا کدام یک از مسائل جاری کشور را حل کرد و جز این بود که مشکل آمریکا را حل کردید؟!

زاکانی در ادامه گفت : ما دلمان برای اقای هاشمی می‌سوزد اما این دلسوزی دلیل آن نمی‌شود که کوتاه بیایم و از اصل ولایت و میراث امام دفاع نکنیم.

وی افزود : رهبری که بر روی موکت زندگی میکند را هدف قرار داده اند و میگویند باید بر زیردستان رهبری نظارت کنیم و این در حالیه که خود همین افراد اشرافی گری را زنده و فاسدین و فساد را احیا می‌کند!

وی با بیان اینکه مکتب امام در حال تابش است و امام نیامد تا قوم و خویشش برتری پیداکنند و امام فرمود که تقوا و ایمان ملاک سنجش باشد.

وی سپس با اشاره به برخی شیطنت های اخیر ، افزود : چرا عده‌ای در آخر عمری خود را اذیت می‌کنند تا بتوانند ضربه بزنند و این در حالی است که رهبری همانند امام خمینی بطور استوار انقلاب را هدایت میکند.همانطوری که امام در دوران جنگ انقلاب را هدایت نمود و پس از امام ، کشور بارها درگیر جنگ شد اما رهبرمعظم‌انقلاب تمام این قائله ها را ختم به خیر کردند.

وی با بیان اینکه در دوره دوم خرداد که حتی میخواستند جریان مقاومت را خشک کنند و به دنبال تنش زدایی با اسرائیل بروند ، گفت : اگر امروز امثال سیرت نیا و امثالهم و نقشه رهبری انقلاب نبود ما درگیر چه چیزها که نمی‌شدیم و امروز باید در داخل با این جانیان میجنگیدیم.

زاکانی گفت :در سال ۷۲ همین دولت هاشمی قصد داشت تا سیاست را از دانشگاه با ایجاد خفقان حذف کند که رهبری در آن سال در سخنانی علنی فرمودند خدا لعنت کند هرکسی را که بخواهد سیاست را از دانشگاه ها جدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه حال عده ای امروز بنا دارند با نام امام به تقابل با مکتب امام روی بیاورند ، تاکید کرد : ما باید هوشیار باشیم و نقشه ای برای خبرگان کشیده اند و اینکه رهبری می‌فرمایند مراقب نفوذ باشید همین است که عده ای در کنار همین افراد با سابقه جمع شده اند و بر موضع گیری هایشان تاثیر میگذارند.

نماینده مردم تهران در پایان سخنانش گفت : آیت الله خامنه ای چندی قبل در پاسخ به یک شخصی که مبحث جناح های سیاسی را مطرح کرد ، فرمودند که این عرصه تبدیل به عرصه تقابل انقلاب و ضدانقلاب شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه