آمریکا قادر به از بین بردن اعتقادات ملت ایران نیست/ آمریکا بزرگ‌ترین دشمن دموکراسی

نماینده مردم گیلان در مجلس رهبری هدف آمریکا و صهیونیسم را از بین بردن اسلام دانست و گفت: دشمنان باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی ولایی است و در چنین نظامی مردم باورهایی دارند که توسط تهدیدات آنها از بین رفتنی نیست.

آمریکا قادر به از بین بردن اعتقادات ملت ایران نیست/ آمریکا بزرگ‌ترین دشمن دموکراسی

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رضا رمضانی با بیان اینکه جنایت‌های ننگین آمریکا هرگز در دنیا فراموش نمی‌شود، اظهار کرد: آمریکا کشورهایی که در برابرش ایستاده‌اند و به دنبال حفظ استقلال خود هستند را تروریست معرفی می‌کند.

وی آمریکا را از مخالفان و بزرگ‌ترین دشمن جریان دموکراسی و مردم‌سالاری در جهان دانست و تصریح کرد: هر جا حضور و مشارکت مردم وجود داشته باشد آمریکا به نحوی می‌خواهد این حضور و مشارکت را کمرنگ کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری هوشیاری مسلمانان و مردم در برابر توطئه‌های آمریکا را ضروری دانست و گفت: مسلمانان دشمنان واقعی خود را بشناسند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام با هوشیاری درصدد توطئه و ضربه زدن به اتحاد و کیان اسلامی کشورهای مسلمان هستند و نباید در مقابل این حرکت آنها منفعل و گنگ باشیم.

رمضانی هدف آمریکا و صهیونیسم را از بین بردن اسلام دانست و گفت: دشمنان باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی بر خلاف دیگر نظام‌ها، ولایی است و در چنین نظامی مردم باورهایی دارند که توسط تهدیدات از بین رفتنی نیست.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند آنها می‌خواهند ایمان ما، دین، قرآن و اعتقادات ما را از بین ببرند که این کار با حذف جمهوری اسلامی و ایجاد نظام سکولار و حکومتی که دغدغه دین ندارد ممکن می‌شود، البته مسئولان نظام ما در پاسخ به آنها گفته‌اند که آمریکا باید خواب اصلاحات خود را در ایران ببیند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، تقویت نظام اسلامی را در حفظ شئون اصول و مبانی نظام و همراهی مسئولان و ارکان مختلف نظام و تقویت آن دانست.

وی با تصریح بر اینکه بر اساس اعتقاد راسخ ملت ما آمریکا هرگز نمی‌تواند جلوی اصلاحات دینی و انقلابی ما را بگیرد، خاطرنشان کرد: مسئولان کشور باید در حوزه اشتغالزایی و مبارزه با مفاسد اقتصادی حرکت کنند تا دشمنان نتوانند با اشکالات بی‌اساس خود مردم را نسبت به نظام دینی بدبین کنند.

رمضانی ریشه‌کن کردن مشکلات موجود را نیازمند بسیج عمومی دانست و متذکر شد: امیدواریم با مبارزاتی که علیه بزه‌کاری، مفاسد اجتماعی و مفاسد اقتصادی صورت می‌گیرد شاهد نتایج مطلوب آن در آینده باشیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه