کلیپ صوتی «ننگ به نیرنگ تو»

سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با عنوان «ننگ به نیرنگ تو» درباره خوی استکباری آمریکا و رفتار فرعون‌گونه این دولت مستکبر را در این صوت می‌شنوید.

کلیپ صوتی «ننگ به نیرنگ تو»

به گزارش ۸دی، در آستانه سالروز تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ کلیپ صوتی «ننگ به نیرنگ تو» را درباره خوی استکباری آمریکا و رفتار فرعون‌گونه این دولت مستکبر منتشر می‌کند.

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در این صوت می‌شنوید:

 

* نسلهای بشری از دست زورگویان تاریخ سیلی خورده‌اند. این زورگویان یک روز در چهره‌ی فرعون‌ها و قارون‌ها بودند، یک روز در چهره‌ی ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها بودند، یک روز در چهره‌ی قدرتمندان زورگوی زمان ما هستند. اینها خطرشان از خطر فرعون‌ها بیشتر است.
دیدار سران و معتمدان عشایر کردستان ۱۳۹۴/۰۲/۲۴

 

* آمریکا ۲۵ سال در این کشور حاکمیّت مطلق داشته است؛ در زمینه‌های اقتصادی، در زمینه‌های سیاسی، در زمینه‌های امنیّتی، در زمینه‌های سیاست خارجی، در ایران حرف حرف آمریکایی‌ها بود.
آمریکا در کشور ما فرعونیّت میکرد، مثل فرعون: یَستَضعِفُ طآئِفَهً مِنهُم یُذَبِّحُ اَبنآءَهُم وَ یَستَحیِ نِسآءَهُم؛ با مردم ما این‌جور رفتار میکردند؛ موسای زمان آمد، تخت‌وبخت این فرعون و دنباله‌روهای او را واژگون کرد و از بین برد؛ انقلاب این است. یک‌سال و دو ماه بعد از همین حادثه‌ی شهریور -یعنی در آبان ۱۳۵۸- جوانان امام بزرگوار ما، جوانان پیرو خطّ امام، رفتند این جاسوس‌خانه‌ی آمریکا را فتح کردند؛ آمریکایی‌ها را دست‌بسته و چشم‌بسته اسیر خودشان کردند؛ موسی‌ این‌دفعه فرعون را این‌جور شکست داد.
دیدار اقشار مختلف مردم ۱۳۹۴/۰۶/۱۸

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه