هنرمندان و فعالان فرهنگی گیلان آثار خود را به جشنواره عمار بیاورند/ عمار فقط محدود به فیلمسازان نیست

دبیر اجرایی جشنواره عمار در پایان با اشاره به هنرمندان گیلان اظهار داشت: از تمام هنرمندان و فعالان فرهنگی گیلان دعوت می شود تا آثار هنری و فرهنگی شان را به جشواره عمار بیاورند و ما را در بهبود کیفیت جشنواره یاری نمایند.

هنرمندان و فعالان فرهنگی گیلان آثار خود را به جشنواره عمار بیاورند/ عمار فقط محدود به فیلمسازان نیست

جشنواره فیلم عمار اولین بار در سالگرد نه دی در سال ۸۹ برگزار شد و با شرکت ۲۰ فیلم و اکران در ۳۰شهر کار خود را آغاز کرد. امروزه پیش از هزار فیلم در جشنواره شرکت کرده و چند هزار اکران کننده در سراسر کشور بار این جهاد فرهنگی را به دوش می گیرند و آثار نسل جدید این انقلاب را به مخاطبان وسیع و پر شمار آن می رسانند.

سید رسول منفرد دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ۸دی، با اشاره به تلاش برای کسب مشارکت‌های مختلف مردمی در برنامه‌های جشنواره، گفت: ما در عمار در کنار کران‌های مردمی شاهد اقدام مردم در تأمین مکان و تجهیزات اکران و همچنین مشارکت در پوشش رسانه‌ای و وقف‌های فرهنگی بودیم. از منزل خانواده های شهدای محل تا مساجد.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در ادامه با تاکید بر اینکه جشنواره عمار از تمام ظرفیتها استفاده می کند گفت: در عمار از همه اقشار و هنرها و هنرمندان استفاده می شود. هم فیلم ساز هم شاعر هم قاری و … . عمار فقط محدود به فیلمسازان نیست.

منفرد گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیر خانه عمار تا ۳۰ آبان ماه می باشد و از هنرمندان می خواهیم ارسال آثار را برای روزهای آخر نگذارند.

دبیر اجرایی جشنواره عمار در پایان با اشاره به هنرمندان گیلان اظهار داشت: از تمام هنرمندان و فعالان فرهنگی گیلان دعوت می شود تا آثار هنری و فرهنگی شان را به جشنواره عمار بیاورند و ما را در بهبود کیفیت جشنواره یاری نمایند.

به گزارش ۸دی هنرمندان جوان استان گیلان می توانند جهت شرکت در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار به لینک(+) مراجعه کنند.

منتظر انتشار جدیدترین اخبار از هنرمندان گیلانی حاضر در جشنواره عمار از ۸دی باشد…

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
منتظر
عالیه خدا خیرشون بده
در حاشیه