نمایش آئینی “چارودار” به جشنواره بین‌المللی فجر راه یافت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه‌اشرفیه از راه‌یابی نمایش آیینی راه‌یابی “چارودار” به جشنواره بین‌المللی فجر خبر داد.

نمایش آئینی “چارودار” به جشنواره بین‌المللی فجر راه یافت

به گزارش ۸دی به نقل از آستان خبر، محمد معافی ضمن اعلام راه‌یابی نمایش آئینی چارودار، کاری از گروه تئاتر “تی‌تی” به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اظهار کرد: نمایش آئینی “چارودار” موفق به کسب جایزه بخش کارگردانی دهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان شد.

وی با اذعان به اینکه گروه تئاتر “تی‌تی” از افتخارات شهرستان آستانه‌اشرفیه است تصریح کرد: نمایش خیابانی چارودار به کارگردانی پوریا کریمی و نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت در جشنواره مریوان موفق به دریافت دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی با توجه به مؤلفه پژوهش، کارگردانی و طراحی حرکات و ایجاد فضای جذاب شد و به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر نیز راه یافت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه‌اشرفیه بابیان اینکه موفقیت این نمایش حاصل ماه‌ها تلاش گروهی گروه تئاتر “تی‌تی” است افزود: نمایش چارودار به نقش‌آفرینی محمدرضا جعفری لفوت، امید کفشدار جلالی، محمدرضا پورعلی، نسیبه آقاجانی، سعید سرشار، مریم مهدی پور، دلارام بیگی، شاهین شعبانی و محمد اکبری و با اجرای موسیقی توسط سید رضا علوی و میلاد حسین زاده و با آواز محمدرضا جعفری لفوت، در دهمین جشنواره تئاتر مریوان موفق به کسب آراء داوران این جشنواره شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه