مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه لاهیجان با حضور آیت‌الله مشفق لاهیجانی

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه لاهیجان با حضور آیت‌الله قنبر مشفق لاهیجانی و حجت الاسلام احمدعبدالله زاده پاشاکی برگزار شد.

مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه لاهیجان با حضور آیت‌الله مشفق لاهیجانی

به گزارش ۸دی به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام احمدعبدالله زاده در مراسم عمامه گذاری طلاب لاهیجان با بیان اینکه امروز برخی از رسانه ها و شبکه های ماهواره های معاند به دنبال ایجاد تفرقه بین علمای تشیع هستند و عالمان را با لفظ حکومتی خطاب می کنند افزود: عالم حکومتی وجود ندارد مگر اینکه حکومت اسلامی باشد و این عالم خون خود را برای این حکومت می دهد.

وی با بیان اینکه عزت و شرافت علما از دین مبین اسلام و حکومت اسلامی است ولی عده ای از دعا کردن به جان رهبر هم واهمه دارند افزود:امروز بیش از هفتصد کانال ماهواره ای در شبانه روز برنامه های ضددینی اجرا می کنند و این وظیفه علما و طلاب را سنگین تر از پیش می کند.

حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان اینکه این شبکه ها توسط سالوس های سرمایه دار و اهل تزویر مدیریت و اداره می شود افزود: باید مطالعه و علم خود را بیشتر کنیم، باید مطالب را عمیق بخوانیم و از مظلومیت دین مبین اسلام در دنیای امروز بیشتر گفت ولو عده ای خوششان نیاید.

وی با بیان اینکه تبلیغات مسموم علیه طلاب و روحانیت زیاد است ولی یک طلبه با کمترین حقوق درس می خواند تا برای جامعه اسلامی مفید باشد گفت:طلبه باید به علوم مختلف مسلط باشد تا بتواند پاسخگوی شبهات روز باشد.

عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۷)عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۸)عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۱۱)عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۱۳) عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۳) عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۴) عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۱۲)عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۶)عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۱۰) عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۲) عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۵) عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۹)

پایان پیام/عمامه گذاری طلاب لاهیجان (۶)

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه