شعار مرگ بر آمریکا مردمی است و هدایتش دست مسئولان نمی باشد

سید رضا جوادپور، فرماندار ماسال گفت: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی روحیه استکبار سیتزی است که هیچ وقت این روحیه از آن جدا نخواهد شد.

شعار مرگ بر آمریکا مردمی است و هدایتش دست مسئولان نمی باشد
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز، سید رضا جوادپور در گفتگویی اظهار کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان امسال طبق روال سالهای گذشته توسط ستاد برگزاری مراسم سیزده آبان شهرستان برگزار می شود.
جوادپور افزود: سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.  یکی از ویژگی های انقلاب و مفاهیم اسلام ما روحیه استکبار ستیزی است بنابراین هیچ وقت این روحیه استکباری ستیزی از مفهوم انقلاب اسلامی جدا نمی شود. سیزده آبان هم عرصه تجلی این روحیه است. دنیا هم بداند انقلاب اسلامی به کسی ظلم نمی کند و و زیر بار ظلم هم نمی رود و نسبت به حقوق مسلم خود عقب نشینی نخواهد کرد.
چه در سیزده آبان و چه مراسمات بعدی تفاوتی نمی کند اگر غرب، آمریکا و هر کشور دیگر اگر بخواهند ادبیات خودشان را تغییر دهند پاسخ مناسب از ما خواهند شنید.
وی در خصوص اینکه آیا شعار مرگ بر آمریکا در سیزده آبان سر داده خواهد شد گفت مگر شعار مرگ بر آمریکا را ما مسئولان هدایت می کنیم؟ اینها مسائل مردمی است و مردم خودشان شعار مرگ بر آمریکا را سر می دهند.
وی در همین مورد ادامه داد: تا زمانی که رفتار آمریکایی ها و دنیای استکبار در قبال ایران تغییر نکند شعارهای ما هم تغییر نخواهد کرد. اگر ادبیات غرب و آمریکا تغییر کند و حقوق ما را در عمل به رسمیت بشناسند و دست از خوی استکباری خود بردارند مسلما از ما هم پاسخ های درخور خواهند دید.
فرماندار ماسال افزود: قائده انقلاب ما استکبار ستیزی است و هر دولتی با ما بصورت استکباری رفتار کند ما هم در مقابل اینها خواهیم ایستاد. ما به تیم مذاکره کننده خودمان اعتماد داریم البته ما باید در این مذاکرات هوشیار و زیرک باشیم و نظام اگر مذاکره ای انجام داده است با این هدف بوده است که صداقت غرب را بسنجد که آیا در گفتار خود صادق هستند و در کنار این امر به دنیا بفهمانیم که اینها چقدر صداقت دارند.
وی تأکید کرد: در حال حاضر این دنیای غرب است که باید صداقت خود را به مردم ما اثبات کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه