پلیس امنیت عمومی به اراذل و اوباش اجازه جولان نمی دهد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان گیلان گفت: با اجرای طرح های متعدد پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس مردم اجازه جولان نمی دهیم .

پلیس امنیت عمومی به اراذل و اوباش اجازه جولان نمی دهد

به گزارش ۸دی ،سرهنگ” سیدرسول صمدی” در تشریح این خبر با اشاره به اجرای طرح های متعدد پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان گیلان در چهار روز گذشته گفت: با توجه به بررسی های کارشناسی پلیسی و مطالبات عمومی، تشدید اجرای طرح های پاکسازی در دستور کار این پلیس قرار گرفت .
وی به اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی گیلان برای شناسایی اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس اشاره کرد و گفت: ماموران طی چندین عملیات منسجم و هماهنگ، پاکسازی نقاط آلوده و برقراری امنیت را در سطح استان به اجرا در آورده و در این طرح چهار روزه، ۹ نفر اراذل و اوباش شناسایی،۱۱۸ نفر احضار و۱۱ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کردند.
سرهنگ صمدی ادامه داد : کشف ۸ قبضه قمه،۱۲ قبضه چاقو،۵ قبضه شمشیر ،۴ هزار و ۱۹۹حلقه فشرده غیر مجاز، یک قبضه سلاح جنگی، ۵ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۹ عدد فشنگ جنگی، ۲ هزار و۴۲۶ دست آلات قمار و ۴۹ دستگاه خودرو و ۲۶ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و متهمان به دستگاه قضایی معرفی شدند.
سرهنگ صمدی در پایان با بیان اینکه اجرای موفق طرح های پاکسازی مستلزم همکاری صمیمانه مردم و پلیس است گفت : پلیس خدمتگزار مردم بوده و مردم نیز باید برای داشتن شهری سالم و آرام با خادمان خود همکاری و در صورت مشاهده هرگونه موارد فوق مراتب را سریعا با شماره ستاد خبری پلیس امنیت عمومی گبلان به شماره ۲۱۸۳۵۰۰ اعلام نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
صدیقه
عالیه. امیدوارم این طرح ادامه داشته باشه... واقعا کمبود گروهی به نام "پلیس بانوان" احساس میشه... پلیس هایی که با افراد مزاحم بانوان برخورد کنه.... نه مثل گشت ارشاد که مزاحم بانوان میشه
در حاشیه