دستگیری اعضای شرکت هرمی نت ورک مارکتینگ در بندر انزلی

ماموران پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی استان گیلان، با شناسایی سرکرده باند کلاهبرداری شرکت هرمی “نت ورک مارکتینگ”، اعضای این شرکت هرمی را دستگیر کردند.

دستگیری اعضای شرکت هرمی نت ورک مارکتینگ در بندر انزلی

به گزارش ۸دی نیوز، درپی کسب اطلاعات مبنی بر فعالیت یک شرکت هرمی مجازی با عنوان ” نت ورک مارکینگ ” در شهرستان بندرانزلی موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جعل وکلاهبرداری پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

سرهنگ “هرمز عشقی” فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پس از بررسی های همه جانبه موفق به شناسائی محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی شده و ضمن کسب مجوز قضایی در بازدید از محل فعالیت این گروه سی دی ها و کتابچه های آموزشی مربوط به عضوگیری در شرکت های هرمی کشف کردند.

سرهنگ عشقی بیان داشت: ضمن هماهنگی با مراجع قضایی، ۹نفر از اعضای این شرکت کلاهبردار در یک ویلای اجاره ای در عملیاتی ضربتی توسط ماموران پلیس دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد، افزود: حق عضویت در این شرکت هرمی از ۵ تا ۹میلیون تومان بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در خاتمه اظهار داشت :عضویت در شرکت های هرمی از مصادیق فعالیت اقتصادی ناسالم است که نیروی جوان جامعه را از پیشرفت و شکوفایی در عرصه های سالم اقتصادی باز می دارد و زمینه مناسبی برای بروز جرائم اقتصادی می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه