شکایت از رانندگان تاکسی فومن در اسرع وقت رسیدگی می‌شود

مسئول سازمان حمل و نقل همگانی شهر فومن و حومه گفت: به هرگونه شکایت از رانندگان تاکسی شهری و برون‌شهری به سازمان حمل و نقل همگانی شهر فومن رسیدگی شده و نتیجه آن به شاکی ابلاغ می‌شود.

شکایت از رانندگان تاکسی فومن در اسرع وقت رسیدگی می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، جعفر جعفرزاده در واکنش به خبر «انتقاد رانندگان مسیر فومن‌ـ ماسوله از سازمان تاکسیرانی»، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های همیشگی شهرداری و سازمان حمل و نقل همگانی شهر فومن در دوره جدید فعالیت، ساماندهی وضعیت ایستگاه‌های تاکسی شهری و برون‌شهری، برای رفاه حال شهروندان، رانندگان تاکسی و مسافران بوده است.

وی ادامه داد: در بسیاری از جلسات این دغدغه‌ها توسط شهردار و مسئولان سازمان حمل و نقل همگانی شهر فومن مطرح و تصمیماتی اتخاذ شده است.

مسئول سازمان حمل و نقل همگانی شهر فومن و حومه گفت: تلاش شده تا در چارچوب قانون و مقررات و دستورالعمل‌های اجرایی در مسیر توسعه حمل و نقل عمومی و مطالعات لازم برای شناخت نیازهای حمل و نقل همگانی شهر و حومه گام برداشته و در حد توان بتوانیم در کوتاه مدت نیازهای روزمره و در میان‌مدت نیازهای اساسی از جمله ایجاد ترمینال، پایانه مسافری در خور شأن مردم فومن را پس از کسب اعتبارات لازم اقدام کنیم.

وی درباره ایستگاه فومن‌ـ ماسوله تصریح کرد: ایستگاه فومن‌ـ‌  ماسوله در مکان خیابان آیت‌الله کاشانی روی زمین شخصی مربوط به وراث مرحوم سید طاهر روحانی آغاز به فعالیت کرد که در زمان شهردار وقت اقدام به شن‌ریزی محوطه برای تسهیل امورات رانندگان و مسافران شد.

جعفرزاده اضافه کرد: ایستگاه مذکور به زمین مجاور که در حال حاضر ملک شخصی آقای حسین نظری است، انتقال یافت و شهرداری و سازمان حمل و نقل طی نامه شماره ۳۳۲۱/۹۴ در ۲۸ اردیبهشت امسال به نامبرده موافقت کرده که با رعایت اصول معماری و شهرسازی و هماهنگی امور فنی و ساختمانی بدون دریافت وجه مجوزهای لازم را در زمینه احداث دفتر و استراحتگاه برای جایگاه مسافری فومن‌ـ ماسوله صادر و با ایشان همکاری و مساعدت کند.

به گفته وی، سازمان حمل و نقل همگانی شهر فومن برابر ماده ۸ و ۱۵ آیین‌نامه اجرایی قانون الحاق یک تبصره به ماده واحده قانون راجع به تمرکز امور تاکسیرانی نسبت به برخورد قانونی با آن دسته از رانندگان متخلف که قوانین و دستورالعمل‌های ابلاغی را رعایت نمی‌کنند توسط کمیته مربوطه و از طریق تعزیرات حکومتی برخورد قانونی می‌شود.

این مسئول گفت: در صورت هرگونه شکایت از رانندگان تاکسی شامل شهری و برون‌شهری «حومه» به سازمان حمل و نقل همگانی شهر فومن قطعاً نسبت به آن شکایت رسیدگی و اقدام شده و نتیجه رسیدگی به شاکی ابلاغ می‌شود و اعتقاد داریم کوتاهی یا عدم توجه به قانون موجب مشکلات بیشتر و سواستفاده افراد متخلف خواهد شد.

این مسئول در پایان متذکر شد: سازمان حمل و نقل همگانی شهر فومن تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت رانندگان در راستای قانونمندی و نظارت صحیح و آرامش و رفاه شهروندان و رانندگان زحمتکش تاکسی را وظیفه خود می‌داند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
راننده متخلف که اصلا صلاحیت رانندگی نداره چون از نظر سلامت روان برخودار نیست داشت باعث گرفتن جون من و همسرم میشد
در حاشیه