۳۷ کلاس صومعه‌سرا پذیرای مسافران تابستانی

رئیس اداره آموزش و پرورش صومعه‌سرا گفت: ۳۷ کلاس در چهار مدرسه نمونه و مجهز صومعه‌سرا آماده پذیرش مسافران تابستانی است.

۳۷ کلاس صومعه‌سرا پذیرای مسافران تابستانی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، مجید آلیانی با اشاره به پذیرایی ۷۰ خانوار تاکنون در محل‌های اسکان آموزش و پرورش، اظهار کرد: این خانوارها تعداد ۳۲۹ نفر را شامل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته برای اسکان تابستانی، ۲۹۱ خانوار پذیرش شده بودند، افزود: ۲۸۱ خانوار از تعداد مذکور جزو فرهنگیان و ۱۰ خانوار نیز از کارکنان نهاد دولتی دیگری بودند.

رئیس ستاد اسکان صومعه‌سرا گفت: سال گذشته در مجموع برای اسکان تابستانی پذیرای یک‌هزار و ۵۷۷ نفر بودیم که از این تعداد، یک‌هزار و ۵۲۴ نفر فرهنگی و بقیه از نهادهای دیگر بودند.

وی از فعالیت چهار مدرسه در زمینه اسکان مسافران تابستانی از جمله یکء‌مدرسه به صورت ویژه خبر داد و تصریح کرد: مدرسه نمونه دولتی‌الزهرا (س) با ۱۷ کلاس مجهز و درجه A است.

آلیانی ادامه داد: سه مدرسه ۱۷ شهریور و زینب (س) گوراب‌زرمیخ و بعثت اباتر نیز جزو مدارس درجه B هستند که در مجموع ۲۰ کلاس برای اسکان و پذیرایی از مسافران تابستانی دارند.

وی مدارس ویژه را شامل خوابگاه نمونه دولتی دارای تخت، یخچال و تلویزیون مجزا برای هر مسافر و مدارس درجه B دارای کف موکت و فرش و امکاناتی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … عنوان کرد که به صورت مشترک استفاده می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال از اول تیر ماه با ۳۷ کلاس آماده پذیرایی و اسکان مسافران تابستانی در شهرستان شده‌ایم، خاطرنشان کرد: رسالت این نهاد تلاش برای شناسایی اماکن دیدنی و بناهای تاریخی شهر صومعه‌سرا به مسافران تابستانی است و در این زمینه بروشور و کتابچه‌های مربوط به بناها و اماکن دیدنی شهرستان بین مسافران توزیع می‌شود.

وی پذیرش از مسافران تابستانی در مدارس مذکور را به صورت حضوری و اینترنتی ذکر کرد و یادآور شد: امیدواریم مسافران ستاد اسکان آموزش و پرورش صومعه‌سرا از خدمات ارائه‌شده رضایت کافی را داشته باشند و این شهرستان و استان را با خاطره‌ای خوب ترک کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه