کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با پیش ثبت نام خودروهای منطقه آزاد انزلی

فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری فردی که با پیش ثبت نام خودروهای منطقه آزاد انزلی ۵۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود، در رشت خبر داد.

کلاهبرداری ۵۰ میلیاردی با پیش ثبت نام خودروهای منطقه آزاد انزلی

به گزارش ۸دی نیوز، سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت:در پی اعلام شکایت حدود ۷۰ نفر از شهروندان بر علیه فردی مبنی بر کلاهبرداری وی، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سردار قائد رحمتی با اشاره به اینکه متهم ۳۳ ساله با تحقیقات همه جانبه پلیسی سرانجام درحین فرار با یک دستگاه خودروی پراید در شهرستان رشت متوقف و دستگیر شد، بیان داشت: متهم با ثبت یک شرکت و پیش ثبت نام خودروهای منطقه آزاد انزلی از مردم ۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری و متواری شده بود.

فرمانده انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست جهت ثبت نام خودروهای منطقه آزاد به شرکتهای معتبر وارداتی مراجعه و در صورت مشاهده موارد مشکوک و هر گونه تخلف مراتب را با تلفن ستاد خبری پلیس امنیت عمومی گیلان به شماره ۲۱۸۳۵۰۰ اطلاع داده تا در اسرع وقت اقدامات پیشگیری صورت گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند رشتی
جای شما در ضیافت افطاری پرشکوه با هزینه چند صد میلیونی (دکتر)جعفرزاده سلطان حنجره ها خالی با حضور پرشکوه مدیرانی برگزار گشت که توسط خودشون و مثلث طلایی استان چیده شده بودند عکسای مراسم به زودی در دیارمیرزا گیل خبر شاهد شمال منتظر گزارش تحلیلی شما هستیم و من الله توفیق
در حاشیه