“لغو ابلاغ” جانباز گیلانی در روز جانباز؛ هدیه ای از سوی آموزش و پرورش!

یکی از جانبازان و نیروهای ارزشی گیلان که شاغل در آموزش و پرورش می باشد، به دلایل عجیبی “لغو ابلاغ” شد.

“لغو ابلاغ” جانباز گیلانی در روز جانباز؛ هدیه ای از سوی آموزش و پرورش!

به گزارش هشت دی نیوز، یکی از جانبازان و نیروهای ارزشی گیلان که شاغل در آموزش و پرورش می باشد، به دلایل عجیبی “لغو ابلاغ” شد.

ماجرا از این قرار است که به مناسبت هفته معلم روز ۱۶ اردیبهشت امسال یکی از اساتید دانشگاه جهت سخنرانی خصوصی در نمازخانه این اداره دعوت شده بود و در آنجا از مقام علمی و شامخ شهید مطهری و اهمیت فرهنگ در جامعه سخن گفت.

این استاد دانشگاه در بین صحبتهایش اشاره کوتاهی هم به مذاکرات هسته ای داشته و با استناد بر آیات و روایت، روند پیشرو را نامطلوب دانست.

همین صحبت و جلسه بهانه ای برای آموزش و پرورش شد تا مقصر این سخنرانی را فرد مذکور بدانند و نوعی اقدام علیه دولت قلمداد کنند؛ که سرانجام وی را لغو ابلاغ نمودند!

این حکم در روز ولادت حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز به این جانباز گیلانی داده شده که در متن آن هیچ دلیل مشخصی برای لغو ابلاغ ذکر نشده است!

حال از آنجایی که اسناد تخلفات عجیب برخی از نیروهای آموزش و پرورش در نهادهای ذیربط موجود است، این سوال پیش می آید که چرا لغو ابلاغ تنها برای افراد ارزشی به کار برده می شود ولی کسانی که مسئله دار هستند به راحتی میتوانند در این اداره کل فرهنگی استان جولان دهند؟!

لازم به ذکر است که فرد مذکور در سن نوجوانی به جبهه رفته و در ۱۳ سالگی به درجه رفیع جانبازی نائل آمده و هم اکنون نیز جزء افراد خوش نام استان می باشد./ در گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شفیعی
ناز شست آموزش و پرورش گیلان کاش فرمانداران هم از مدیران آموزش و پرورش یاد بگیرند
در حاشیه