سربسته می گویم؛ مسئولین سیاهکل در حضور مسئولین استانی خودشان را گم نکنند

امام جمعه سیاهکل تأکید کرد: نیازهای زندگی روزمره ما در شهرک صنعتی سیاهکل تولید می شود و ما نیز می بایست از تولیدهای شرکت های این شهرک استفاده کنیم.

سربسته می گویم؛ مسئولین سیاهکل در حضور مسئولین استانی خودشان را گم نکنند

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک به مناسبت روز پاسدار، اظهار داشت: سپاه و بسیج در مقابل جنگ فیزیکی دشمن ایستادند و امروز نیز در مقابل تحدیدها و جنگ نرم و اقتصادی مقاومت می کنند.

shekastedel

وی یادآور شد: امروز سالروز آغاز محاصره اقتصادی ایران در سال ۵۹ است؛ روزی که نشان داد ما در مقابل اربده کشی های دشمن می ایستیم و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سربسته می گویم؛ مسئولین سیاهکل در حضور مسئولین استانی خودشان را گم نکنند

امام جمعه سیاهکل خطاب به مسئولین این شهرستان تأکید کرد: سربسته می گویم؛ مسئولین شهرستانی در حضور مسئولین استانی خودشان را گم نکنند. این کار باعث خُرد شدن مردم می شود.

ما باید از تولیدات شهرک صنعتی سیاهکل استفاده کنیم

حجت الاسلام المسلمین شکسته دل با تأکید بر اینکه فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی بسیار جدی است، گفت: ترویج اسراف در صدا و سیما نباید وجود داشته باشد و فرهنگ قناعت می بایست در جامعه رواج پیدا کند.

وی با بیان اینکه تهاجم فرهنگی و اقتصادی بر علیه جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد است، تصریح کرد: راه بیرون رفتن از مشکلات اقتصادی اعتماد به خویش است. اگر کسی می خواهد ولایی باشد باید حمایت از تولید داخلی را جدی بگیرد.

خطیب جمعه سیاهکل ابراز کرد: نیازهای زندگی روزمره ما در شهرک صنعتی سیاهکل تولید می شود و ما نیز می بایست از تولیدهای شرکت های این شهرک استفاده کنیم.

مذاکره کنندگان هواسشان را جمع کنند که کلاه سرشان نرود

حجت الاسلام المسلمین شکسته دل خاطرنشان کرد: دشمن نگران پیشرفت های ما در زمینه های مختلف است و همچنان تحریم های نفتی و غیر نفتی را امضاء می کند.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ گفت: از مذاکره کنندگان حمایت می کنیم ولی باید هواسشان باشد که دشمن اصلی کلاه روی سر آنها نگذارد.

در سوم خرداد نشان دادیم که شکست ناپذیریم

امام جمعه سیاهکل ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در سوم خردادماه تصریح کرد: در آن عملیات نشان دادیم که ایران اسلامی با کمک خداوند شکست نمی خورد. شیرینی آن پیروزی را هنوز هم حس می کنیم و دشمن تلخی آن شکست از یادش نرفته است.

تأکید امام جمعه بر راه اندازی نهضت قرآنی درسیاهکل/ در فتنه ۸۸ عده ای از قرآن و مفاهیم آن دور شدند

حجت الاسلام المسلمین شکسته دل با تأکید دوباره بر راه اندازی نهضت قرآنی درسیاهکل گفت: خانواده ها باید از این نهضت حمایت کنند و روزی نباید بگذرد که خانواده ای قرآن بدست نگیرد. همه مشکلات خانواده ها با آمدن قرآن در زندگی حل خواهد شد. هرکسی دلش برای جوانش می شوزد باید فرزندش را با قرآن آشنا کند.

وی بیان کرد: ما به قول های مسئولین دل می بندیم؛ آنوقت نباید به قول های قرآن دل ببندیم؟!

امام جمعه سیاهکل با بیان اینکه باید قرآن بخوانیم تا از فتنه ها آگاه شویم، افزود: در فتنه ۸۸ عده ای از قرآن و مفاهیم آن دور شدند و فتنه را به وجود آوردند.

حجت الاسلام المسلمین شکسته دل با بیان اینکه ارتباط با مساجد خیلی مهم است، گفت: در این مسجد به صورت هفتگی قرآن کریم قرائت و تدریس می شود.

وی با اشاره به مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سیاهکل در هفته گذشته اظهار داشت: سرهنگ پورقاسم خاطره خوبی از خود در بین مردم سیاهکل بجا گذاشت و در همه مراسم حضور داشت.

امام جمعه سیاهکل ضمن خدا قوت به سرهنگ پورقاسم ادامه داد: برای سرهنگ نیکویی آرزوی موفقیت می کنم.

حجت الاسلام المسلمین شکسته دل تصریح کرد: دین اسلام و مذهب شیعه بهترین راه برای رسیده به خداوند است و اگر اهل بیت (ع) نبودند خداوند شناخته نمی شد.

وی، ایام ولادت با سعادت امام حسین (ع)، امام سجاد (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) را به محضر امام زمان (عج) تبریک گفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه