فروش کتاب مستهجن و همجنس بازی در نمایشگاه کتاب+عکس

در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب ودر پی اداعای علی جنتی مبنی بر ممنوع الورود بودن برخی کتب شاهد تناقض حرف با عملی دیگر از وزارت ارشاد شدیم ، یکی از این اعمال فروش کتاب های همجنس بازی با تصاویر مستهجن آمریکایی در نمایشگاه کتاب است !

فروش کتاب مستهجن و همجنس بازی در نمایشگاه کتاب+عکس
به گزارش هشت دی نیوز به نقل از شهدای ایرن، در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب ودر پی ادعای علی جنتی مبنی بر ممنوع الورود بودن برخی کتب شاهد تناقض حرف با عملی دیگر از وزارت ارشاد شدیم ، یکی از این اعمال فروش کتاب های همجنس بازی با تصاویر  مستهجن آمریکایی در نمایشگاه کتاب است !
ناشران لاتین کتابهای  قابل توجهی با موضوع هنری- اجتماعی – رمان – کمیک استریپ – موسیقی و … در روئیت همگان قرار داده اند و در حالی عرضه می شود که  این آثار شامل تصاویر مستهجن و عریان مردان و زنان می‌باشد.
در این کتب می توان به کتاب لس آنجلسی تعدادی دیگر اشاره نمود، که  به سبک زندگی مردم آن شهر -فستیوال و همایشها – تفریحات و … پرداخته که سکس و عریانی نیز از جذابیتهای مردم آن شهر تعریف شده است .
بخشی از تصاویر این فحشای بزرگ در نمایشگاه کتاب خدمت شما مخاطبان ارائه می گردد و پوزش ما را به دلیل انتشار آن پذیرا باشید.
باشد که انشالله با انتشار این خبر دادستان تهران بتواند جلوی تخلفات علنی وزارت ارشاد را بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه