برگزاری مسابقه «دل‌نوشته‌هایی به امام (ره)» در گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری مسابقه «دل‌نوشته‌هایی به امام (ره)» هم‌زمان با ارتحال امام (ره) برای کودکان و نوجوانان در این استان خبر داد.

برگزاری مسابقه «دل‌نوشته‌هایی به امام (ره)» در گیلان

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام مجتبی اشجری عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) در گیلان اظهار کرد: برنامه واکاوی و بازخوانی اندیشه‌های امام (ره) توسط آموزش و پرورش در مسجد قدس شهر رشت برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه‌های فرهنگی ارسال پیامک با بهترین جمله در توصیف امام (ره)، مسابقه‌ای از وصیت‌نامه امام (ره) و موضوع انتظار در کلام امام (ره) توسط آموزش و پرورش گیلان خبر داد و افزود: بروشورهای سیره عملی امام (ره) هم‌زمان با ارتحال امام خمینی (ره) در استان توزیع می‌شود.

اشجری با تاکید بر حضور فعال فرهنگیان و تشکل‌های دانش‌آموزی در مراسم استانی ارتحال امام (ره)، بیان کرد: بخش‌هایی از وصیت‌نامه سیاسی الهی امام (ره) قبل از آزمون در مدارس گیلان قرائت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خواستار فعال کردن پایگاه‌های مجازی با موضوع نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام (ره) مربوط به اداره کل آموزش و پرورش استان شد و تصریح کرد: پایگاه مجازی تشکل‌های دانشجویی به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام (ره) و نیمه شعبان در گیلان فعال می‌شود.

وی به تهیه، تولید و توزیع نرم‌افزار چندرسانه‌ای با موضوع امام خمینی (ره) و انتظار توسط بسیج دانشجویی گیلان اشاره کرد و گفت: فضاسازی تبلیغی و محیطی در مراکز دانشگاهی و برگزاری نمایشگاه کتاب با محوریت آثار امام (ره) از جمله برنامه‌های بسیج دانشجویی در استان است.

اشجری با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های روایت‌خوانی زندگی امام (ره) و کارگاه بازگویی خاطرات برای خردسالان و نسل جوان در نواحی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، خاطرنشان کرد: مسابقه نقاشی ۲۶ متری با موضوع ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه در شهر رشت برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از چاپ ویژه‌نامه به منظور بهره‌مندی کودکان و نوجوانان هم‌زمان با سالروز ارتحال امام (ره) خبر داد و یادآور شد: هم‌زمان با سالروز ارتحال امام (ره) مسابقه «دل‌نوشته‌هایی به امام (ره)» توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های سالروز ارتحال امام (ره) در بقاع متبرکه گیلان تدارک دیده شده است، اظهار کرد: هم‌زمان با سالروز ارتحال امام (ره) مسابقه‌های قرآنی در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه