برگزاری کلیستنیکس قهرمانی گیلان در انزلی

 مسابقات کلیستنیکس قهرمانی گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در بندر انزلی برگزار شد.

برگزاری کلیستنیکس قهرمانی گیلان در انزلی

به گزارش هشت‌دی مسابقات کلیستنیکس قهرمانی گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور بیش از ۷۰ ورزشکار این رشته از ۱۰ شهر استان گیلان در بخش مردان و به میزبانی بندر انزلی در پارک شهید اخترکاویان برگزار شد.

این دوره از مسابقات در سه دسته وزنی (سبک، میان و سنگین) برگزار شد که شرکت‌کنندگان پس از قرعه‌کشی در رقابتی تنگاتنگ و نفس‌گیر مسابقه دادند و در پایان، اسامی قهرمانان و نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها اعلام شد.

در دسته سبک‌وزن به ترتیب ایمان ندافی از آستانه‌اشرفیه به مقام اول، رضا شعبانی از رودسر و امید پورقاسمی از لاهیجان به مقام دوم مشترک و رضا جعفری‌نژاد از بندر انزلی به مقام سوم دست یافتند. همچنین در دسته میان‌وزن به ترتیب، امید هاشم‌زاده از بندر انزلی و دانیال اکبریان از رشت به مقام مشترک اول، فرزام کامیار از رشت به مقام دوم و سعید مولایی از لاهیجان به مقام سوم دست یافتند.

در دسته سنگین‌وزن نیز حسین محمددوست از آستانه‌اشرفیه، محمدنقی قربانی از رودسر و سینا ساسانیان از آستارا به ترتیب اول تا سوم شدند. در گروه سنی نوجوانان نیز مقام اول به سهیل درویشی از بندر انزلی، مقام دوم به امیرحسین غلام‌حسینی از بندر انزلی و مقام سوم به مهراب حق‌طلب از لاهیجان رسید.

تمرینات کلیستنیکس، تمریناتی هستند که در آن‌ها از وزنه استفاده نمی‌شود و تنها از وزن بدن به‌عنوان عامل مقاومت‌کننده استفاده می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه