تکذیب هر گونه شایعه مبنی بر موضع گیری و حمایت ایشان از مذاکرات لوزان/ مواضع معظم له فقط از طریق سایت رسمی منتشر می شود

این اتفاق در حالی رخ داده است که ابتدای هفته نیز دفتر آیت الله مکارم شیرازی در بیانیه ای جداگانه و هم چنین همسر شهید شهریاری و شهید علی محمدی طی گفتگوهایی به تکذیب دروغ پردازی رسانه های حامی دولت مبنی بر حمایت خانواده های شهدای هسته ای از مذاکرات لوزان پرداختند.

تکذیب هر گونه شایعه مبنی بر موضع گیری و حمایت ایشان از مذاکرات لوزان/ مواضع معظم له فقط از طریق سایت رسمی منتشر می شود

به گزارش هشت دی نیوز، یک منبع آگاه در دفتر آیت الله نوری همدانی هر گونه موضع گیری و حمایت ایشان از مذاکرات لوزان را شدیدا تکذیب کرد.

به گزارش رجانیوز، طی روزهای گذشته در برخی محافل خبر مبنی بر حمایت آیت الله نوری همدانی از مذاکرات لوزان منتشر شده بود که پیرو این ماجرا، یک منبع آگاه در دفتر این مرجع عالیقدر در گفتگو با رجانیوز این موضوع را تکذیب کرد و از اساس کذب محض دانست.

این در حالی است که طی روزهای گذشته دفتر آیت الله مکارم شیرازی نیز با صدور بیانیه ای در واکنش به دروغ سازی های گسترده حامیان دولت و ادعای خبر حمایت ایشان از این مذاکرات، به شدت اخبار منتشر شده را تکذیب کرده بود. در تکذیبیه دفتر این مرجع تقلید نیز آمده بود:

«تأکید می‌شود که ایشان نه در درس خارج و نه در جای دیگر مطلقا اظهارنظری درباره مذاکرات هسته‌ای سوئیس نکرده‌اند و جای تعجب است که چنین نسبت‌های دروغی را آشکارا می‌دهند.»

این اتفاق در حالی رخ داده است که ابتدای هفته نیز همسر شهید شهریاری و شهید علی محمدی طی گفتگوهای جداگانه ای به تکذیب دروغ پردازی رسانه های حامی دولت مبنی بر حمایت خانواده های شهدای هسته ای از مذاکرات لوزان پرداختند. از جمله همسر شهید شهریاری که دروغ پردازی رسانه های حامی دولت در این باره را اقدامی غیر اخلاقی دانست.

به نظر می رسد علیرغم همه تلاشهای این رسانه ها مبنی بر حامی تراشی برای مذاکرات لوزان، به علت حجم بالای امتیازات داده شده توسط ایران و عبور از خطوط قرمز متعدد نظام توسط تیم مذاکره کننده هسته ای، کسی از نخبگان و چهره های انقلابی حاضر نیست نسبت به این مذاکرات رویکرد مثبت و حمایت آمیزی داشته باشد، حتی مراجع عظام تقلید که اواخر سال ۹۳ بسیاری از مقامات دولتی با آنها دیدار و گفتگو داشتند اما امروز به خاطر ابهامات زیاد در مذاکرات لوزان، حاضر به دفاع از این مذاکرات مبهم نیستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه