سخنان حسن کربلایی پیرامون مسائل سیاسی و فرهنگی گیلان/ نماینده ای با تفکر اصلاح طلبی، خود را اصولگرا هم می داند!

دبیر حزب موتلفه اسلامی گیلان گفت: دلم برای جوانان اعتدالگرای استان می سوزد زیرا مشاور و بزرگترهایشان از فتنه گران معروف گیلان هستند.

سخنان حسن کربلایی پیرامون مسائل سیاسی و فرهنگی گیلان/ نماینده ای با تفکر اصلاح طلبی، خود را اصولگرا هم می داند!

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی هشت دی نیوز، حسن کربلایی شامگاه شنبه در نشستی با جمعی از اصحاب رسانه و با حضور عده ای از چهره های شاخص اصولگرایی گیلان به تشریح و تحلیل مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان و کشور پرداخت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گیلان در این نشست ضمن شنیدن دغدغه ها و نکات مهم اعضای جلسه، به سوالهای اصحاب رسانه هم پاسخ داد.

وی در سخنان خود با اشاره به وضعیت فرهنگی کشور و استان اظهار کرد: متاسفانه وزارت ارشاد به خوانندگی زنان مجوز می دهد و جالب اینجاست که همان زن با گروهش به خارج از کشور می رود و در حین اجرای کنسرت کشف حجاب می کند و با پررویی تمام می گوید “کشف حجاب کردم تا بگویم که زنان ایران آزاد نیستند”.

کربلایی به وضعیت نامطلوب فرهنگی گیلان و همچنین برگزاری کنسرت های موسیقی مختلط اشاره کرد و تصریح نمود: از اداره کل ارشاد گیلان به دلیل کم کاری های صورت گرفته و بی خیالی در برخی مسائل دلخوریم.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان با انتقاد از سخنرانهای حامی فتنه ای که در گیلان برای همایش ها دعوت می کنند، ابراز نمود: دلم برای جوانان اعتدالگرای استان می سوزد زیرا مشاور و بزرگترهایشان از فتنه گران معروف گیلان هستند.

وی در پاسخ به سوال یکی از مدیران رسانه ها درخصوص تحرکات و مصاحبه های عجیب یکی از نمایندگان گیلان در مجلس اذعان داشت: این نماینده که تفکر اصلاح طلبی دارد، خود را اصولگرا معرفی می کند تا رای افراد مذهبی را هم از دست ندهد.

کربلایی ضمن تشریح گذشته ی کاری این نماینده و با بیان اینکه این شخص در حالی با نام اصولگرایی بازی می کند که ما هیچگاه شاهد مواضع اصولگرایی واقعی از او در مجلس نبودیم، تصریح کرد: بنده اگر در شورای نگهبان بودم به هیچ وجه صلاحیت این شخص را تائید نمی کردم.

دبیر حزب موتلفه گیلان با بیان اینکه بنده با هیچ کدام از نمایندگان استان نشست و برخاستی ندارم، افزود: ان شاءلله انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی را با وحدت نیروهای مومن و ارزشی به پیش می بریم.

وی با اشاره به مجلس خبرگان رهبری و انتخاب آیت الله محمد یزدی برای ریاست این مجلس اظهار کرد: هاشمی رفسنجانی اگر جزء فتنه گران سال ۸۸ نبود، جزء ساکتین فتنه که بود. در این بین برخی از اعتدالگرایان کشور و حامیان دولت با اعضای خبرگان سراسر کشور تماس هایی می گرفتند که به هاشمی رای دهند.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان به انتخابات مجلس خبرگان رهبری در گیلان هم اشاره ای نمود و گفت: برای این انتخابات امیدواریم جوان ترها به صحنه بیایند و این را بدانید هر بزرگواری را که شورای نگهبان صلاحیت آنان را تأیید کردند، صد در صد مورد اعتماد هستند و جای نگرانی ندارد.

کربلایی افزود: در بین کاندیداهای خبرگان رهبری، ما از آن ۴ نفری حمایت می کنیم که جامعه مدرسین و جامعه روحانیت آنان را برای گیلان معرفی کرده باشند.

دبیر حزب موتلفه گیلان با شاره به اینکه اگر برای دولت و مجلس و برخی از کارهایشان ناراحت هستیم باید دنبال دلیل اصلی باشیم، تأکید کرد: آیا مقصر اصلی غیر از خودِ ما هستیم؟ این ما مردم هستیم که گاهی اوقات در انتخابات دقت لازم را نمی کنیم.

وی در پایان به تحرکات تلاش هایشان جریانات استان برای انتخابات مجلس اشاره کرد و خاطرنشان نمود: در این بین اصلاح طلبان گیلان به چندین شاخه تبدیل شده اند و اتحاد خاصی ندارند.

کربلایی افزود: این مژده را بدهم ، برای انتخابات آینده مجلس در گیلان و رشت خوشبختانه با جلسات متعددی که داریم، شاهد اتحاد خوبی از جانب اصولگرایان خواهیم بود.

لازم به ذکر است که در این نشست تعدادی از حاضرین دقایقی به سخنرانی پرداخته و تحلیل هایی هم از وضعیت استان و کشور ارائه دادند.

مدیر یکی از رسانه ها نیز از آمار بالای مبالغ میلیاردی و امکاناتی که برای رسانه های خاص در نظر گرفته اند تا انتخابات استان به نفع افراد مسئله دار پیش رود خبر داد و گفت: برخی از جریانات سیاسی و خاص گیلان مثل یک “تمساح” می خواهند با دهانشان استان را ببلعند اما این نیروهای مومن و انقلابی همانند “چوب دهان این تمساح” هستند و با مقاومت و استقامت همیشگی خود مانع بزرگی برای آنان شده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
هادی
آقای کربلایی شماهم که سنگ اصولگرایی به سینه می زنی، رفتارت اصلا اصولگرایانه نیست.اصولگرایی که پا رو از اصول فرار بزاره افراطی میشه و میشه [...].تو در مقامی نیستی که یه خادم مردم رو رد صلاحیت کنی.چه خدمتی به این مردم کردی تا حالا؟!دو تا شو بشمار تا مردم بدونن.
غفاری
احسنت به حاج حسن عزیز یه لحظه داشتم به این فکر می کردم که اگه بزرگانی مثل کربلایی تو استان نبودند واقعا چه بلایی سرمون می اومد؟؟؟ کی رو داریم که بتونه با ناهنجاری ها مقابله کنه؟؟؟
محسن پور
آخه بره جان تو تابحال چندبار تونستی از همین استان خودت رای بگیری و بری مجلس؟!!! چندبار؟! اونوقت خوایی نماینده [...] و شریف ما ره خراب کنی. تخریب بوکودن کار خوبی نیست حسن جان! یه مقدار بشین و به حرفهای فیلسوف انزلی چی فکر کن آخه چند چند ایسه آ برار؟!
علی پور
از بیانات و تحلیل های شما استفاده کردیم آقای کربلایی خوبه که برای همه مردم شهر هم از این جلسات بزارید نه فقط برای عده خاص
سعید
اقای هادی اون نماینده محترم شاید خادم شما باشه ولی خادم مردم نیست.....لطفا فقط از جانب خودتون حرف بزنید....کافیه ک چنتا از حمایت های این نماینده از فتنه گران رو بخونید تا خیلی راحت به عمق تفکرات ایشون پی ببرید و بدونید خدمتی نمیکنه و فقط با جهت گیری های خاص بدنبال رسیدن به اهدافش هست.
j
منظورازمشاورکیه؟
مهندس ملک
شما ۸ دی ها و امثال آقای امین فقط راه حمایت از نمایندگانی رو که چپ و راست برای شما تقدیرنامه صادر میکنن رو بلدین!! امین جان یک نماینده که در ۸ سال دفاع مقدس جانش رو برای دفاع از کشورش گذاشته و الان هم در سنگر نمایندگی مجلس در حال خدمت به خلق خداست چرا باید توسط آقای کربلایی که دارای کمترین محبوبیت در بین مردم گیلان هست تخریب بشه؟! این خودش یک پییام داره باید بشینی و فکر کنی تا متوجه پییامش بشی! مردم این فرد خدوم و صادق رو واسه مجلس انتخاب کردن پس بهتره شمام احترام بذارید. اگه تواناییش رو دارید بیاید تو گود رقابت با امثال ایشون و اگه تواناییشون ندارید کلنگ نباشید!! کلنگی کار نکن برادر من!
بیژن در پاسخ به مهندس ملک
جناب مهندس ملک واقعا ازت ممنونم! چون خیلی وقت بود نخندیده بودم جوک سال ۹۴ رو درست کردی شما به یه نماینده ای که کاملا محبوبیت و مقبولیتش رو در بین مردم از دست داده میاید می گید "این فرد خدوم و صادق" !!!!!!!!! ههههههههه
نژاد صفری در پاسخ به مهندس ملک
آقای مهندس ملک! راستشو بگو...چقدر از این نماینده پول گرفتی؟؟؟ ها ها ها... تهمت زدن به افرادی که تو استان دغدغه دین و مردم رو دارن کار بسیار زشتی هست...آبروی هرچی مهندس رو بردی با این حرفت... یادت باشه قیامتی هم در پیشه
همسایه در پاسخ به نژاد صفری
شما چقدر از آقای [...]پول گرفتی؟ تو مطمئنی که این آقا دغدغه دین و مردم رو داره؟ چه هنری غیر از «منم منم» و «بقیه نمی فهمند» از ایشون دیدی؟ چه گلی به سر مردم زده؟
یک مرد در پاسخ به مهندس ملک
احتمالا نژاد و بیژن هم جیره خور [...] و دوستانن که اینطور واسشون جون میدن. ولی خب تهش متوجه جهالت و نادانی و اشتباه خودتون میشید. دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره. انشاالله اون روز از خجالت بتونید سرتون رو جلوی مردم بلند کنید. انتخابات مجلس در پیشه و خودش سنگ محک خوبیه برای سنجش مقبولیت افراد
مهندس ملک در پاسخ به مهندس ملک
[...] شماها پییام رو نگرفتین و فقط مثل کلنگ نظاره گر هستین
ناشناس
اقای کربلایی گیلانی ها دیگر از تدوروی و افراطی گری شما خسته شدند .خواشها دست از سر مردم بردارید. سال های سال است شما مشغول [...] هستید یکی از عوامل [...] گیلان شما افراطوین هستید که بوییی از [...]نبردید
یک مرد
آ برار چرا تو با زاکان جبهه رفته و جانباز و ایثارگر مخالفی؟! چرا؟! چون تره تحویل نگیرن و آدم حساب نکنن؟! ینی فقط تو درد و مشکلات مردم گیلان درون رو متوجه میشی و بقیه هیچی حالیشون نیست؟! برار جان تو با خودت چند چند ایسایی؟! چرا خودت ایپچه جرات نکونی که بوشویی تو گود انتخابات و خودته محک جدی بزنی؟! از چی ترسی برار جان؟!
j
ایشان تااونجایی که من می دانم ازحزب موتلفه ای است که خدابیامرز عسکراولادی لیدرش بودومعتقدبود[...].جالب اینه این غیربومی که عمرسیاسیش تمام شده [...] می کند.همه افرادموقع بازنشستگی به زادگاهشان برمی گردندبه ایشان هم توصیه می شودبه قم رجعت کنندودست ازسرگیلانیهابردارند
حميد
آقاي كربلايي در زمان تصدي شما در شوراي نگهبان نظير اين افرادي به [...] گمارديد و الان هم مشغول فعاليت اند.
رهرو
حالا که بین این همه انسانهای مدعی ، یه نفر اومده حرف حق زده، شما ها هی بیاید چوب لای چرخش بزارید! اگه دنبال پیشرفت استان هستیم ، تفکرات ناسیونالیستی و بومی گرایی رو باید کنار گذاشت دوستان
رضا
الله اکبر چقدر این دلواپسی ها شبیه است به دلواپسی [...] که داد برآوردند بر فرق آفتاب شمشیر جهل وجمود فرود آوردند
یاسین
واقعا متاسفم مرد میخواد که خدمتای این نماینده خدوم رو بشمره کی در این استان برای دل جوانان این همه کنسرت مختلط برگزار میکنه؟؟ کی توی این استان برای دفاع جانانه از فتنه گران بالاخره تونست بره پشت تریبون مجلس و گیلان رو سر افراز کنه؟؟ کی مردم استان رو اونقدر بی شعور (ببخشید غیر متخصص ) خطاب کرده و خواسته پیشنهاد بده که شوراهای دست نشانده خودشون خودشون رو برای نماینده مجلسی انتخاب کنند؟؟ ... این همه کارای خوب این نماینده خدوم چندتا لایک داره؟؟؟ چندتا لایک؟؟؟ چندتاااااا
کاسگول
یعنی در بین اصولگرایان گیلان یکنفر بومی نداریم که موتلفه مسئولیت حزب خود را به او بذهد؟؟حاج کامران .سردار اقازاده سردار علیزاده. .شفیعی ثابت دکتر نامدار.حجت الاسلام اشچری . اشکوری مهدوی و.................این توهین نیست!؟؟
محسن پور اصلی
اینا که نام بردی یعنی چی کاسگول جان...اینا بر وزن اشگول هستن
حبيب
دلت بحال خودت داره مي سوزه اينو همه ميدانند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
رشتی
باسلام،واقعا متاسفم که بعضی از افراد نسبت به آقای کربلای جفا می کنند ،ای کاش ما در گیلان یک کربلای دیگر هم داشتیم که به دنبال منافع شخصی خودش نبود ،اصولا روزگار بدی شده اگه آدم سالم باشه و دلسوزانه حرف بزنه باید در استان گیلان تاوانش را هم پس بده،این آقای نماینده که به عنوان بزرگترین خان دایی قرن باید معرفیش کرد ،به جز بکارگیری قوم غبیله ای و انتسابات باندی تا حال چه گلی به سر مردم رشت زده که بعضی ها دارن براش حورا میکشن ،به یقین اینها همان افرادی هستند که به ناحق به پست های مدیریتی این استان بدون هیچ گونه تخصصی رسیده اند ، خوب باید به نان نوا رسیده های این نماینده حتما از ایشان دفاع هم بکنند ، فقط امید وارم که خدا به شهر رشت در این یکسال باقیمانده رحم بکنه که این انتسابات باندی تمام بشه ،به دلیل اینکه در همین سه سال گذشته حداقل ۳۰ سال به شهر رشت ضرر رسیده. رشتی
j
رشتی عزیز مدافع کربلایی امثال شماهستند.درنوشته ات قبیله راغبیله،انتصابات راانتسابات،هوراراحورا نوشته ای.ای کاش رشتی نمی نوشتی چون رشتیها به سوادبالاشهرت دارند
در حاشیه