نوروز خوانی مهدیه محمد خانی در شبکه من و تو!

مهدیه محمد خانی راهی شبکه من و نو شده است تا در شب عید نوروز به صورت زنده در این شبکه معاند و ضد انقلاب به اجرای موسیقی بپردازد.

نوروز خوانی مهدیه محمد خانی در شبکه من و تو!

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از شهدای ایران، در ادامه پروژه تروریسم فرهنگی خوانندگان زن و بعد از کشف حجاب و اجرای سحر محمدی در لندن؛ اینبار مهدیه محمد خانی راهی شبکه من و نو شده است تا در شب عید نوروز به صورت زنده در این شبکه معاند و ضد انقلاب به اجرای موسیقی بپردازد.

بنا بر این گزارش در صفحه شبکه تلویزیونی من و تو در فیس بوک نوشته شده است مهدیه محمد خانی یعنی همان خواننده ای که خود را مدیون قمرالملوک وزیری می داند و راه کار خوانندگی خود را نیز از او آموخته که هم در جمع مردان آواز بخواند و هم کشف حجاب کند بعد از مصاحبه های مختلفی که علیه نظام با رسانه های بیگانه انجام داده است، ۲۹ اسفند در شبکه من و تو به مناسبت آوازخوانی نوروزی به اجرای زنده می پردازد.

۵۵۷۱۸_۵۲۶ ۵۵۷۲۰_۵۲۲

مهدیه محمد خانی در مصاحبه با رادیوی بی بی سی فارسی گفته بود: وضعیت خوانندگی زنان در ایران بسیار بد است و محدودیت های مختلفی برای ما ایجاد می کنند. وی که همراه با مجید درخشانی به تورهای خارجی و اروپایی می رود اینبار با گروه دستان راهی شبکه من و تو شده است تا سرسپردگی خود را به بیگانگان بیش از پیش ثابت کند.

این خواننده که به راحتی به صورت غیر قانونی آلبوم ضبط می کند و در آلمان و امریکا منتشر کرده و در رسانه ها پخش می کند و به عنوان خواننده زن ایرانی به خارج از کشور می رود و علیه نظام مصاحبه و به تقدیر از زنان کاباره ای می پردازد و بعد هم دوباره به ایران بر می گرددو زندگی عادی خود را ادامه می دهد.

حال موضوعی که مطرح می شود این است که اولا وزارت ارشاد چرا هیچ برخوردی با این هنرمند نماهایی که حتی در تعریف هنرمند از دیدگاه وزارت ارشاد نمی گنجند نداشته است و در ثانی چرا دستگاه های امنیتی کشور به این راحتی اجازه ورود و خروج این اشخاص را می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سپیده
اول که ایشون کشف حجاب نکردن و با همون پوشش اسلامی ظاهر شدو نکته بعد وقتی توی کشور غیر قانونی هستش مجبورن که برن
ناشناس
خیلی مهمه
در حاشیه