سوخت مورد نیاز نوروز ۹۴ در گیلان تامین شده است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از انتخاب این شرکت به عنوان «واحد نمونه سبز» خبر داد و گفت: هیچ مشکلی در خصوص تامین و توزیع سوخت و خدمات به مسافران نوروز ۹۴ در گیلان وجود ندارد.

سوخت مورد نیاز نوروز ۹۴ در گیلان تامین شده است

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، فردین چراجی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با حداکثر توان سوخت‌رسانی را به مناطق صعب‌العبور و عادی انجام می‌دهد، اظهار داشت: در آستانه سال جدید براساس سیاست‌های اتخاذ شده ذخیره حداکثری بنزین و سایر سوخت‌ها در استان انجام شد تا  این شرکت بتواند خدمات ارزنده‌ای را به مسافران ارائه کند.

وی از تامین سوخت مناسب برای هواپیما خبر داد و افزود: هیچ مشکلی در خصوص تامین و توزیع سوخت و خدمات به مسافران نورزی در گیلان وجود ندارد و با حداکثر توان این مهم انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با اشاره به عملکرد ۱۱ ماه گذشته این شرکت، گفت: در مقایسه با سال ۹۲ در مصرف بنزین یک درصد کاهش را شاهد هستیم و این مهم در تغییر نگاه مردم و مدیریت مصرف سوخت روی داده است.

چراجی با بیان اینکه در  مصرف کل فرآورده‌های نفتی استان (فرآورده‌های رنگین) با یک درصد کاهش  مصرف رو به رو هستیم، خاطرنشان کرد: در  مصرف نفت سفید ۱۵ درصد کاهش، نفت کوره ۲۱ درصد کاهش و در نفت‌گاز سه درصد افزایش مصرف را شاهد هستیم.

وی افزود: افزایش مصرف نفت‌گاز روند مثبتی است که به دلیل فعال شدن بخش ترانزیت استان و وجود منطقه آزاد انزلی روی داده و به عبارتی در استان شاهد افزایش و فعال شدن ترانزیت در محور رشت – انزلی و آستارا هستیم.

انتخاب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان به عنوان «واحد نمونه سبز»

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان از انتخاب  شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان به عنوان واحد نمونه سبز خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفته آینده طی مراسمی در تهران لوح زرین از طرف معاون رئیس جمهور به این شرکت اهدا می‌شود.

چراجی، دلیل این انتخاب را ارزیابی زیست محیطی بیان کرد و گفت: کاهش آلایندگی، عدم آلودگی هوا، آب و خاک و رعایت معیارهای زیست محیطی در این انتخاب مورد توجه بود و این شرکت براساس معیارهای زیست محیطی گیلان و کشور شرایط لازم را برای دریافت لوح واحد نمونه سبز دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه