۸۷ درصد از تعهدات اشتغال‌زایی گیلان محقق شد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه ۸۷ درصد از تعهدات اشتغالزایی استان محقق شده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۳ هزار و ۱۹۱ شغل جدید در استان ایجاد شده است.

۸۷ درصد از تعهدات اشتغال‌زایی گیلان محقق شد

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از تسنیم، محمود ایزددوست عصر امروز در در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری گیلان در معاونت برنامه‌ریزی استانداری، با بیان اینکه نمایشگاه فرش‌بافان گیلانی به دستور استاندار آماده می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه دائمی زمینه ایجاد اشتغال فراهم می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد بانک‌ها و دستگاه‌های دولتی استان در زمینه توسعه اشتغال، افزود: امسال مقرر شده بود که ۲۴ هزار و ۴۵ شغل جدید در گیلان ایجاد شود که تا دوم اسفندماه امسال ۲۳ هزار و ۱۹۱ شغل جدید در استان ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه ۸۵۴ شغل باقی‌مانده و اگر مساعدت بانک‌های استان را داشته باشیم تا پایان سال ۱۰۰ تحقق می‌یابد، گفت: ۸۷ درصد از تعهدات خود را محقق کرده‌ایم.

ایزددوست با اشاره به تعهدات دستگاه‌های دولتی برای ایجاد اشتغال در استان، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مانند صنعت و معدن، حمل و نقل و پایانه‌ها، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، پارک علم و فناوری، تعاون و کار و رفاه اجتماعی، آبفا و بهزیستی در زمینه اشتغال بیش از تعهدات خود کار انجام داده‌اند.

وی با بیان اینکه شش دستگاه دولتی استان بین ۵۰ تا ۸۲ درصد از تعهدات خود را در زمینه اشتغال محقق کردند، تصریح کرد: با تلاش مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها این مهم تا ۱۰۰ درصد محقق می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه بانک‌های استان در مجموع ۶۰ درصد تعهدات خود را در اشتغالزایی استان محقق کردند، تصریح کرد: بانک رفاه ۱۱۹ درصد، بانک ملی ۷۱ درصد، بانک صادرات ۵۳ درصد، بانک سپه ۳۹درصد، بانک ملت ۲۸ درصد و پست بانک ۱۱ درصد تعهدات خود را پوشش داده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه