وقتی بزاق دهان وسیله جاسوسی می شود!

بعد از آن نیز این نمونه ها توسط این موسسه به آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا که زیر نظر سازمان سیا فعالیت می کند ارسال می شود. جایی که پیشرفته ترین تحقیقات برای کشتار یا کنترل جوامع به وسیله سلاح های ژنتیکی را در دست دارد.

وقتی بزاق دهان وسیله جاسوسی می شود!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از دانا، چند وقتی است که یک کلیپ تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی دست به دست می چرخد که طی آن از بینندگان این کلیپ ها درخواست می شود نمونه بزاق دهان خود را به وسیله یک گوش پاک کن به آدرسی اینترنتی ارسال کنند.

این کلیپ تبلیغاتی که توسط چند تن از بازیگران ایران و به بهانه کمک به بیماران سرطانی آماده شده در واقع پشت پرده ای عجیب به همراه دارد، چراکه آدرس مجازی ارائه شده در این کلیپ ها، نمونه بزاق دهان را به بانک سلول های بنیادین یا همان مغز استخوان در اروپا می فرستد.

این بانک مغز استخوان وابسته به بنیاد “یوروپ دانر” در هلند است و با دریافت این نمونه بزاق ها، کدی ژنتیکی برای ایرانیان آماده می کنند. بعد از آن نیز این نمونه ها توسط این موسسه به آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا که زیر نظر سازمان سیا فعالیت می کند ارسال می شود. جایی که پیشرفته ترین تحقیقات برای کشتار یا کنترل جوامع به وسیله سلاح های ژنتیکی را در دست دارد.

حالا برخی بازیگران کشورمان از روی ساده لوحی گرفتار این سرویس های جاسوسی شده اند و با پخش این کلیپ ها در فضای مجازی، به سادگی هر چه تمام تر اطلاعات ژنتیکی مردم کشور را در اختیار بیگانگان قرار می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه