وجود ۴۱ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در گیلان/افتتاح ۶ طرح ورزشی در دهه فجر

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان از وجود ۴۱ پروژه نیمه‌تمام ورزشی این استان خبر داد و گفت: تکمیل این پروژه‌ها بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد.

وجود ۴۱ پروژه ورزشی نیمه‌تمام در گیلان/افتتاح ۶ طرح ورزشی در دهه فجر

به گزارش ۸دی نیوز، مسعود رهنما ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش خبرنگاران در عرصه اطلاع‌رسانی اظهار کرد: رسانه‌ها یکی از ستون‌های اصلی توسعه در زندگی اجتماعی و امروزی هستند.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به فعالیت دوره یک‌ساله خود در این استان خاطرنشان کرد: در این مدت اقدام‌های زیادی در بخش ورزش صورت گرفت که اعزام ۱۰ ورزشکار به بازی‌های آسیایی و کسب ۹ مدال در این رقابت‌ها از جملهاین اقدامات است.

وی با اشاره بر اینکه در حوزه جوانان اقدامی در خور و شایسته صورت نگرفته است، افزود: ادغام  اداره جوانان با تربیت بدنی نتوانست باعث شود تا اهداف این حوزه به نحو درستی محقق شود.

رهنما از وجود ۴۱ پروژه عمرانی نیمه تمام ورزشی در گیلان خبر داد و یادآور شد: این پروژه‌ها مربوط به سال ۹۲ بود که در آن زمان ۴۱ میلیارد تومان هزینه داشت و امروز برای تکمیل آنها نیاز به ۵۲ میلیارد تومان اعتبار است.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان میزان اختصاص اعتبار این اداره کل در سال جاری را ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در حوزه سخت‌افزاری به ویژه در حوزه روابط‌عمومی اداره کل مشکل وجود دارد اما همه چیز به سخت‌افزار بستگی ندارد و طبق سیاست وزارتخانه رویکرد ما باید نیروی انسانی‌محور باشد.

وی از افتتاح ۶ طرح ورزشی گیلان در دهه فجر خبر داد و متذکر شد: در این راستا طرح‌های عمرانی و ورزشی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه