وابستگان سران فتنه مانند ویروس خطر ناک در استان ها فعالیت دارند

امام جمعه موقت شهرستان رشت، گفت: سران فتنه و وابستگان آنها که هنوز در استان ها در راستای تحقق اهداف شوم خود فعالیت دارند دنبال زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه هستند.

وابستگان سران فتنه مانند ویروس خطر ناک در استان ها فعالیت دارند

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام صدیق عربانی در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران»، با اشاره به اظهارات سران فتنه، گفت: سران فتنه به عنوان هادیان جریان ضد انقلاب بر مقوله جدایی دین از سیاست تاکید داشتند.

وی رسانه های غربی به ویژه شبکه های فارسی زبان خبری را تریبون خواسته غیر شرعی و غیر منطقی سران فتنه معرفی کرد و افزود: جدایی دین از سیاست خواسته غیر منطقی عناصر حاضر و فعال در اردوگاه حامیان سران فتنه محسوب می شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به جمله ای از آیت الله مدرس در این رابطه با تاکید ایشان بر اینکه «سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما از سیاست جدانیست»، اضافه کرد: سران فتنه و وابستگان آنها که هنوز در استان ها در راستای تحقق اهداف شوم خود فعالیت دارند دنبال زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه هستند.

وی با تاکید بر اینکه سیاسی کاری از عناصر دغل بازی و حقه بازی شکل گرفته است در توصیف شخصیت اسلام در حوزه سیاسی و لزوم اتصال محکم دین با سیاست در مدار اداره حکومت اسلامی، ابراز کرد: اگر دولت مردان و سایر مسئولان و مردم در امور سیاست دینی فعالیت های خود را تنظیم کنند، سرعت پیشرفت جامعه صد چندان می شود.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه نباید نسبت به مسائل داخلی و خارجی بی تفاوت بود، اظهار کرد: باید در بخش سیاست مداری سیاست اسلامی را دنبال کنیم و در این راستا باید جامعه را به مدینه فاضله تبدیل کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه