امام جمعه موقت رشت:

با کارشکنی آمریکا در برجام روبرو هستیم/ معضل زباله در محیط زیست گیلان جدی است

امام جمعه موقت رشت با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۹ فروردین، ادامه داد: ارتش و سپاه مانند دو بال برای انقلاب محسوب می‌شوند.

با کارشکنی آمریکا در برجام روبرو هستیم/ معضل زباله در محیط زیست گیلان جدی است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام یوسف صدیق‌عربانی در خطبه‌های نماز جمعه رشت با بیان اینکه انسان متقی نزد خداوند عزیزتر است، اظهار کرد: ایمان بر پایه محبت و دوستی است.

وی با تأکید بر اهمیت محبت‌مومنان نسبت به همدیگر به حدیثی از امام موسی کاظم (ع) اشاره کرد و گفت: تمام مردم روی زمین تا زمانی که همدیگر را دوست داشته باشند و به یکدیگر خیانت نکنند در امنیت هستند.

امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه مومن به دیگران ظلم نمی‌کند و از گناه فاصله می گیرد، بیان کرد: در اسلام مسلمانان برادر هستند و بین برادران باید صلح و دوستی برقرار شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در ۲۹ فروردین، ادامه داد: ارتش و سپاه مانند دو بال برای  انقلاب محسوب می‌شوند.

صدیق‌عربانی در ادامه با اشاره به برجام و بدعهدی آمریکا در این پرونده، تصریح کرد: آمریکا تاکنون تعهداتی که در برجام متقبل شده است را با کارشکنی‌ خود زیر پا می‌گذارد.

امام جمعه موقت رشت خون شهدا را ضامن امنیت جامعه دانست و گفت: این امنیت با رهبری عالمانه رهبر معظم انقلاب و جانفشانی نیروهای مسلح در سپاه و ارتش  تضمین شده است.

وی نیروهای مسلح ایران اسلامی مایه عزت دین و اقتدار کشور برشمرد و تصریح کرد: با پایداری نیروهای مسلح دشمنان جمهوری اسلامی راه و نفوذی به این دژ مستحکم نمی یابند.

صدیق عربانی با اشاره به روز زمین پاک، گفت: این هفته روز زمین پاک را نیز در پیش داریم که مسئولان باید به طور جدی به این موضوع توجه کنند.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: معضل زباله در محیط زیست گیلان جدی است و این موضوع باید مورد توجه مسئولان گیلان باشد.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه