دشمن به دنبال تغییر رفتار در حقوق بشر و آزادی جنسی است+ تصاویر

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان تصریح کرد: یکی از فشارهایی که در تحریم‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و … به مردم ایران وارد می‌کنند این است که مردم دچار نوعی تحلیل غیر واقعی شوند.

دشمن به دنبال تغییر رفتار در حقوق بشر و آزادی جنسی است+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز، بهروز جلایی در یادواره ۶۴ شهید دانشجو‌-معلم دانشگاه فرهنگیان گیلان در محل پردیس بنت‌الهدی صدر این شهر با اشاره به ۱۶ آذرماه روز دانشجو اظهار کرد: روز دانشجو به‌برکت خون شهدای انقلاب اسلامی برگزار شده است.

وی شهدا را سهامداران اصلی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: شهدا بیش از آن‌که به یادمان‌ها نیاز داشته باشند نیازمند شناساندن راه و مکتب‌شان هستند.

جلایی با بیان اینکه انتقال هر مفهوم نیازمند سه عامل نقل، تحلیل و تطبیق است، تصریح کرد: دانشجویان باید بتوانند اطلاعات دریافتی را تحلیل کرده و با موضوع‌های روز جامعه تطبیق دهند.

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان به انتظار امام (ره) و ولایت از مجموعه دانشی و علم‌آموزی اشاره کرد و گفت: مجموعه‌های فرهنگی باید دارای ویژگی‌های نشاط علمی، نشاط معنوی و نشاط سیاسی باشند.

وی اوج تحلیل را داشتن بصیرت خواند و بیان کرد: تحلیل قوه‌ای است که انسان را از پذیرش هر موضوع و رد هر احتمالی مبرا نمی‌کند و موجب می‌شود فرد با شنیدن، خواند و دیدن هر صحنه‌ای دچار فریب نشود.

جلایی با اشاره به بیانات امام (ره) مبنی براینکه مردم ایران از مردم صدر اسلام بهتر هستند، خاطرنشان کرد: ملت ایران هنگام سختی‌ها، نبردها و دشمنی‌ها قوه تحلیل داشته و واکنش مناسب نشان می‌دهند.

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان جامعه را نیازمند تحلیل عنوان کرد و یادآور شد: ملتی که در قالب دولت ـ ملت آن‌ هم در تراز جمهوری اسلامی در جامعه جهانی می‌خواهد اظهار وجود کند، به‌طور طبیعی دشمن و دوست دارد.

وی با طرح این پرسش که چگونه می‌توان دوست را از دشمن تشخیص داد، اظهار کرد: ملت باید بتواند دشمن را تشخیص داده و در مقابل آن کنش و واکنش درست داشته باشد و براساس مکتب خود عمل کند.

جلایی اضافه کرد: امروز رویکرد دشمنان در مواجهه با نظام مقدس اسلامی تغییر نکرده بلکه طرحی را که ارائه کرده‌اند، نیاز به تغییر دارد.

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان تصریح کرد: یکی از فشارهایی که در تحریم‌های اقتصادی، سیاسی، نظامی و … به مردم ایران وارد می‌کنند این است که مردم دچار نوعی تحلیل غیر واقعی شوند.

وی ادامه داد: امروز در کسب سخت‌افزار و نرم‌افزار تسلط پیدا کرده‌ایم، اما متن و محتوا در دست ما نیست یا بسیار کم است.

جلایی با اشاره به مقابله دشمنان از طریق ترور، کودتا و عملیات نظامی علیه نظام اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون، بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند ملت ایران باور کند که با اسلام و انقلاب مشکل ندارد اما با موضوع هسته‌ای مشکل دارد و پیام می‌فرستد دشمنی آنها با ملت ایران تغییر کرده است.

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان درخواست دشمن از ملت ایران را تغییر رفتار عنوان کرد و گفت: امروز آمریکا تغییر رفتار ملت ایران را هدف رفته و این یک گام به جلو است.

وی با بیان اینکه بعضی از افراد امنیت موجود در کشور را به برکت خون شهدا ندانسته و به دلیل مذاکرات می‌دانند، خاطرنشان کرد: آنها که داعیه علم دارند امروز استقلال، هویت و انسجام ملی را به مسخره می‌گیرند.

جلایی یادآور شد: آنها که به هر دلیلی به تحلیل مذکور رسیدند می‌خواهند این تحلیل را به جامعه سرایت دهند که دشمن امروز به دنبال تغییر نظام نیست بلکه به دنبال تغییر رفتار است.

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان با اشاره به خواسته تغییر رفتار دشمن از ملت ایران، اظهار کرد: دشمن به دنبال تغییر رفتار در حقوق بشر و آزادی جنسی است و این موضوع را طبق آموزه لیبرالیسم اعلام می‌کند.

وی بر فصل مشترک تمام جریان‌های داخل نظام اسلامی تاکید کرد و افزود: فصل مشترک ملت ایران برگرفته از اسلام و قرآن است.

جلایی قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را برگرفته از اسلام دانست و بیان کرد: قرآن راهکار فصل مشترک را صبر در مقابل هوس‌ها و مشکلات عنوان کرده و خانواده شهدا نخستین افرادی هستند که در مسیر صبر گام برداشتند.

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان صبر کردن دربرابر دشمنان را مهم خواند و تصریح کرد: دشمنان در مقابل ملت ایران صبر پیشه کردند زیرا می‌دانند اگر بخواهند آزموده را دوباره آزمایش کنند تمام مردم جلوی دشمن خارجی می‌ایستند.

وی مراقبت از مرزهای عقیدتی را از جمله راهکارهای قرآن برای ایجاد فصل مشترک بین نیروهای درون نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: مراقبت از مرزهای عقیدتی در راستای مراقبت از مرزهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی است.

جلایی تمام مقصد ملت ایران را مکتب اسلام دانست و خاطرنشان کرد: تمام معضلات ما به دلیل دوری از موضوع مذکور است و باید تقوا داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج اساتید گیلان تکیه‌گاه مهم نظام اسلامی را ایمان مردم خواند و یادآور شد: اصرار بر تقویت ایمان مردم داریم زیرا انقلاب اسلامی برگرفته از دو بال نهضت حسینی (ع) و انتظار مهدوی (عج) است.

1 3 42

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه