تجمع عاشورائیان استکبار ستیز در ۵۳ شهر گیلان برگزار شد‌

همزمان با یوم‌الله ۱۳‌آبان و عاشورای حسینی(ع) تجمع عاشورائیان استکبارستیز در ۵۳ شهر گیلان برگزار شد.

تجمع عاشورائیان استکبار ستیز در ۵۳ شهر گیلان برگزار شد‌

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، همزمان با یوم‌الله۱۳ آبان و عاشورای حسینی(ع) خروش ملت گیلان با فریادهای “الله اکبر” آغاز شد، مردم گیلان در قالب هیئت‌های مذهبی حرکت مقتدرانه خود را از مساجد به طرف میدان اصلی تجمع بزرگ یوم‌الله ۱۳ آبان آغاز کردند.

عزاداران حسینی(ع) در رشت نیز از دقایقی قبل با حضور در میدان شهدای ذهاب شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سر داده‌اند.

139308131018334234000453

عاشوراییان استکبارستیز گیلان با سر دادن شعارهایی علیه مستکبران و قدرت‌های خودکامه و سلطه‌گر شوریده و در رأس آن‌ها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، نابودی نظام کفر و طاغوت و سلطه و در رأس آن اسرائیل غاصب را فریاد می‌زنند.

مردم رشت در ابتدای صبح امروز با حضور در مساجد به صورت منسجم و یکپارچه به طرف میدان شهدای ذهاب این شهر در حرکت هستند تا در حماسه‌ای دیگر اقتدار و عظمت خود را به دنیا نشان دهند.

گیلانیان سیاه‌پوش با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی انزجار قلبی خود را از آمریکا و صهیونیست جنایتکار اعلام کردند.

مردم ولایی و همیشه در صحنه گیلان در دسته‌های عزاداری سینه‌زنی، از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی در محکومیت جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در این راهپیمایی شرکت پرشور دارند.

شیعه و سنی تالش ندای لبیک یا حسین(ع) سر دادند

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ ابان همزمان با عاشورای حسینی(ع) و با حضور مردم شیعه و سنی تالش برگزار شد، در این راهپیمایی شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شد.

هیئت‌های عزاداری در تالش به سمت مسجد جامع این شهرستان حرکت کردند و در پایان نیز قطعنامه سراسری یوم‌الله ۱۳ آبان قرائت و با ندای الله‌اکبر راهپیمایان عاشورایی تالش همراه شد.

اتباع جمهوری آذربایجان در صفوف راهپیمایان آستارایی

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در شهرستان مرزی آستارا نیز با شکوه خاصی برگزار شد، عاشوراییان آستارایی پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

جمعی از اتباع جمهوری آذربایجان نیز در صفوف راهپیمایان عاشورایی آستارا حضور یافته و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سردادند.

مرگ بر آمریکا در جنوب گیلان طنین‌انداز شد

مردم رودبار نیز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را شمرهای زمانه اعلام کردند.

جمعی از مادران شهدا نیز با دست داشتن تمثال شهدا در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ ابان و همایش بزرگ عاشوراییان استکبار ستیز حضور داشتند.

تجمع عاشوراییان استکبار ستیز در شرق گیلان

امت حزب الله و شهید پرور شرق گیلان نیز در لاهیجان، رودسر، املش، سیاهکل، آستانه‌اشرفیه،دیلمان، رودبنه و سایر شهرها با برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

در این راهپیمایی که جمع کثیری از مردم انقلابی شرق گیلان حضور داشتند با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا  انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه