عمامه های انگلیسی می خواهند ما را از نهضت حسینی دور کنند

استاد حوزه و دانشگاه گفت: عمامه های انگلیسی می خواهند ما را از نهضت حسینی دور کنند و با قانون گذاری های مضحک در عزاداری ها، در پی خاموش کردن این نهضت هستند.

عمامه های انگلیسی می خواهند ما را از نهضت حسینی دور کنند

به گزارش خبرنگار سرویس مذهبی ۸دی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین محمد مدنی در مراسم پیشواز محرم که در مسجد امام حسین(ع) رشت برگزار شده بود، با اشاره به فضیلت اشک و گریه بر امام حسین(ع) اظهار کرد: این عزاداری هایی که بر وجود نازنین اباعبدالله الحسین(ع) می نمائیم، حقیقتا ما را به سعادت دنیوی و اخروی می رساند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه برخی از مردم در زمان امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر را نادیده می گرفتند، افزود: آن زمان بود که اباعبدالله الحسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر قیام نمودند.

IMG_4288

وی در ادامه همچنین تأکید کرد: اگر رهبر انقلاب را تنها و غریب بگذاریم و به توصیه هایشان عمل نکنیم، از مقصد دور شده و دشمن به ما طمع می کنند.

حجت الاسلام مدنی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم دشمنان داخلی برایمان دندان تیز نکنند، باید ولی زمان حضرت امام خامنه ای را با دل و جان یاری کنیم.

وی با اشاره به فعالیت جریاناتی خاص که با ادعای شیعه بودن به دنبال تفرقه افکنی هستند، بیان نمود: عمامه های انگلیسی می خواهند ما را از نهضت حسینی دور کنند و با قانون گذاری های مضحک در عزاداری ها، در پی خاموش کردن این نهضت هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه