صدا و سیمای گیلان از رسانه‌ای توجیه‌گر بایدبه رسانه‌ای مطالبه‌گر تبدیل شود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با تأکید بر تبیین حقوق شهروندی توسط رسانه‌ها، گفت: صدا و سیمای مرکز گیلان از رسانه‌ای توجیه‌گر باید به رسانه‌ای مطالبه‌گر تبدیل شود.

صدا و سیمای گیلان از رسانه‌ای توجیه‌گر بایدبه رسانه‌ای مطالبه‌گر تبدیل شود

به گزارش ۸دی نیوز، حسن کربلایی دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان اظهار کرد: مطالبه‌گری از مهم‌ترین ویژگی‌های تسنیم گیلان است و این خبرگزاری نشان داده که دغدغه‌های دینی بسیاری را دارد.

کربلایی با بیان اینکه مطالبه‌گری فقط دولتی نیست، افزود: مطالبه‌گری باید در تمامی حوزه‌ها پیگیری شود.

وی با تأکید بر تبیین حقوق شهروندی توسط رسانه‌ها، گفت: صدا و سیمای مرکز گیلان نیز از رسانه‌ای توجیه‌گر باید به رسانه‌ای مطالبه‌گر تبدیل شود.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان با تصریح بر اینکه بر اساس آموزه‌های اسلامی حقوق شهروندی باید در جامعه ترویج شود، تأکید کرد: خبرگزاری تسنیم در مطالبه‌گری موفق بوده است و نشان می‌دهد که اهداف بلندی را دنبال می کند.

کربلایی با بیان اینکه خبرگزاری تسنیم بر سایر رسانه‌ها نیز اثرگذار بوده، گفت: خبرگزاری تسنیم منویات امام راحل و مقام معظم رهبری را پیگیری می‌کند و باید بدانیم که رسانه‌ای که حرف امام و رهبری را نزد رسانه نیست.

وی با اشاره به اینکه شکایت از رسانه‌ها به بهانه نقد صحیح نیست، گفت: یکی از نمایندگان گیلان به هر بهانه‌ای علیه رسانه‌های ارزشی استان شکایت می‌کند که کار درستی نیست.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی گیلان تصریح کرد: مسئولان باید از نقد رسانه‌ها استقبال کنند و نقد برای توسعه و پیشرفت راهگشا است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه