نماینده مردم رشت در گفتگو با ۸دی:

رهاشدگی اقتصاد عامل در هم ریختگی و آشفتگی بازار/ اقتصاد مقاومتی و جهش تولید راهکار حل مشکلات اقتصادی است

نماینده مردم رشت در مجلس، گفت: مجلس یازدهم با تمام قوا در تلاش است که به مشکلات مردم بویژه در بحث مشکلات اقتصادی رسیدگی کند

رهاشدگی اقتصاد عامل در هم ریختگی و آشفتگی بازار/ اقتصاد مقاومتی و جهش تولید راهکار حل مشکلات اقتصادی است

محمدرضا احمدی سنگری نماینده مردم رشت در مجلس در گفتگو با هشت دی با اشاره به وضعیت اقتصادی و گرانی های اخیر، اظهار کرد: متاسفانه مدتی است که اقتصاد کشور به حال خود رها و منجر به آشفتگی بازار شده است، بر این اساس نمایندگان مجلس طی جلساتی با دولتمردان، اقتصاددانان و افراد ذیربط در حال بررسی این درهم ریختگی بازار هستند و قطعا وضعیت بهتر از شرایط فعلی خواهد شد.

وی اقتصاد مقاومتی و جهش تولید را راه حل مبارزه در مقابل تحریم های اقتصادی دانست و ادامه داد: رهبرمعظم انقلاب با نام گذاری امسال با عنوان سال جهش تولید، چهارچوب های اصلی را مشخص کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: جهش تولید به معنای مبارزه با قاچاق کالا، رونق چرخه تولید داخلی و… است که منجر به هموار سازی شرایط ازدواج، اشتغال و فرزندآوری می شود‌.

نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم با تمام قوا در تلاش است که به مشکلات مردم بویژه در بحث مشکلات اقتصادی رسیدگی کند تا دشمنان از شرایط سخت زندگی مردم سوء استفاده نکنند و غائله ای را به این بهانه برپا نکنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه