مدیرعامل شرکت راش کیان کاسپین در گفتگو با 8دی:

نصب تونل مه پاش ضدعفونی در رشت/ استفاده از محلولی که علاوه بر خاصیت آنتی باکتریالی، دوست دار محیط زیست است

مدیرعامل شرکت “راش کیان” کاسپین با اشاره به نصب تونل مه پاش ضدعفونی در پیاده راه فرهنگی رشت، گفت: آب ازن دار دوست دار محیط زیست است، یعنی وقتی اثر آنتی باکتریالی اش را گذاشت دوباره تبدیل به اکسیژن هوا می شود و هیج اثر سوئی نمی گذارد.

نصب تونل مه پاش ضدعفونی در رشت/ استفاده از محلولی که علاوه بر خاصیت آنتی باکتریالی، دوست دار محیط زیست است

“سروش حسن زاده غفاری” مدیرعامل شرکت راش کیان کاسپین منطقه آزاد انزلی تولید کننده دستگاه های ازن ژنراتور در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به نصب تونل مه پاش ضدعفونی در پیاده راه فرهنگی رشت، اظهار کرد: در این فرایند از اکسیژن هوا گاز اُزن تولید شده و این گاز در اختلاط با آب، آب اُزن دار تولید می کند.

وی ادامه داد: این محلول خاصیت آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده دارد و برای رفع آلودگی محیط کارایی دارد.

مدیرعامل شرکت راش کیان کاسپین منطقه آزاد انزلی ادامه داد: فردی که وارد این تونل می شود، سنسور عمل می کند و آب ازن دار را به صورت مه پاش پخش می کند و با چرخش ۳۶۰ درجه فرد ضد عفونی می شود.

غفاری با بیان اینکه آب ازن دار دوست دار محیط زیست است، یعنی وقتی اثر آنتی باکتریالی اش را گذاشت دوباره تبدیل به اکسیژن هوا می شود و هیج اثر سوئی نمی گذارد زیرا هر ماده ضدعفونی کننده دیگری استفاده کنید از مواد شوینده، کلر و…آثارش می ماند و باید مواد دیگری استفاده کنیم تا آن را از بین ببریم اما با این روش استفاده از آب ازن دار می توان محیط، ادارات، بانک و… را عاری از هرگونه آلودگی کرد.

مدیرعامل شرکت راش کیان کاسپین منطقه آزاد انزلی ادامه داد: این تونل اولین بار در شهر رشت به صورت عام المنفعه جهت ارتقاء بهداشت سلامت شهروندان نصب شده است.

همچنین “علیرضا کامران راد” مدیر منطقه دو شهرداری رشت با اشاره به راه اندازی تونل مکانیزه ضدعفونی در پیاده راه مرکزی رشت اظهار کرد: این سازه جهت استفاده رایگان عابرین پیاده برای ضدعفونی کردن افراد، در پیاده راه سمت خیابان شهید شریعتی نصب و راه اندازی شده است.

وی درباره نحوه فعالیت این تونل گفت: در این فرایند از اکسیژن هوا گاز اُزن تولید شده و این گاز در اختلاط با آب، آب اُزن دار تولید می کند.

مدیر منطقه دو شهرداری رشت ادامه داد: این محلول خاصیت آنتی باکتریال و ضد عفونی کننده داشته و با ورود افراد به داخل تونل و چرخش ۳۶۰ درجه باعث ضد عفونی فرد می شود.

وی با اشاره به تاریخچه استفاده از گاز اُزن گفت: اثبات شده است که گاز اُزن توانایی از بین بردن ویروس کرونا سارس را دارد و از آنجایی که ساختار ویروس کرونا ۱۹-کوید تقریبا مشابه ساختار ویروس کرونا سارس است می توان گفت که این گاز بر روی این ویروس نیز اثر گذار است.

کامران راد درباره احتمال ایجاد آلودگی این تونل گفت: در این مکانیزم هیچ ماده شیمیایی استفاده نمی شود و دوستدار محیط زیست است. بنابراین در فرایندی که رخ می دهد هیچگونه آلودگی ایجاد نمی شود و در نهایت اکسیژن مازاد وارد هوا می شود.

بنا بر این گزارش این تونل در ماه مبارک رمضان نوبت اول در ساعات ۱۰ تا ۱۴ و در نوبت دوم از بعد از افطار تا ۲۳ برای استفاده شهروندان فعال است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه