کسانی که به نفع فتنه حرف زدند چوبش را می خورند

دبیرکل حزب مردمسالاری ایران درباره حضور افراد حامی جریان فتنه در همایش حزب مردم سالاری گفت: بعضی ها کم لطفی هایی کردند و چوبش را هم می خورند و الان در مجلس جدید هم نمی توانند کاری انجام دهند.

کسانی که به نفع فتنه حرف زدند چوبش را می خورند

به گزارش ۸دی نیوز، دبیرکل حزب مردم سالاری در حاشیه همایش حزب مردمسالاری در ماسال در مصاحبه با خبرنگار ماسال نیوز در واکنش به فیلتر ۱۲ ساعته سایت خبری دانا گفت: من معتقدم فیلترینگ باید نظام مند شود و و ما باید درباره فیلتر سایت ها سلیقه ای عمل نکنیم.

مصطفی کواکبیان درباره القابی مثل بزدل سیاسی، کم سواد و .. که رئیس جمهور در برهه های مختلف به منتقدان نسبت داده است گفت همه منتقدان حق انتقاد دارند و به کسی نباید بگوییم که انتقاد نکند و یا به کسی به واسطه انتقاد نباید توهین یا جسارت نشود اما گاهی برخی الفاظ در جاهایی مطرح می شوند که شما هم خیلی این الفاظ را جدی نگیرید.

کواکبیان درباره پرونده کرسنت نیز گفت: وزیر دادگستری درباره کرسنت گفته اند که تابحال هیچ محکومیتی در این باره نداشته ایم اما بحث هایی می شود و من معتقدم وقتی وزیر دادگستری می گوید که ما محکومیتی نداریم باید صبر کنیم ببینیم در آینده چه می شود.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به سخنان اخیر رهبر انقلاب که فرمودند فتنه خط قرمز ماست چرا افرادی که تا سال گذشته انتخابات ۸۸ را در سخنرانی های عمومی خود زیر سوال می بردند در جلسه حزبی شما شرکت کرده اند گفت: خوشبختانه ما از روز اول معتقد بودیم بحث انتخابات دیگر تمام شده است و باید مباحث آن تمام شود البته ما از روز اول بعد از انتخابات اصلا نگفتیم تقلبی صورت گرفته ولی تا بخواهید تخلفاتی انجام شده است.

دبیر کل حزب مردمسالاری افزود: بعضی ها کم لطفی هایی کردند و چوبش را هم می خورند و الان در مجلس جدید هم نمی توانند کاری انجام دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه