پلمپ ۱۶ واحد صنفی متخلف در شهرستان تالش

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از ۱۶واحد صنفی متخلف در بازدید پلیس خبر داد.

پلمپ ۱۶ واحد صنفی متخلف در  شهرستان تالش

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “عباس اسماعیلی” فرمانده انتظامی شهرستان تالش استان گیلان با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی شهرستان تالش در بازدید از واحدهای صنفی، ۱۶ صنف متخلف را که از قوانین صنفی تخطی نموده بودند را پلمپ کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش افزود: ساختار اقتصادی یک کشور زمانی ویژگی و مشخصه های پویایی و توسعه را با خود به یدک خواهد کشید که در کوچکترین واحدهای مالی خود سلامت کاری را مدنظر داشته باشد و این موضوع جز با همکاری تمامی صنوف به منحصه ظهور نخوهد رسید.

سرهنگ اسماعیلی افزود:واحدهای اقتصادی کوچک نبض تپنده بازار هستند و کاسبان می توانند با روابط اجتماعی بالا کسب و کار خود را گسترش داده و با مطالعه دقیق قوانین تجاری و صنفی درحیطه کاری خود ، حس رقابت را در بازار افزایش داده و ضمن کسب روزی حلال تخلفات صنفی را به حداقل برسانند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه صاحبان صنوف متخلف به مقام قضایی معری شده اند، از عموم همشهریان خواست تا با مدنظر قرار دادن قانون احترام به آن را سرلوحه کار خود قرار داده و پلیس را در جهت پیشبرد و تثبیت اهداف اجتماعی و فرهنگی خود یاری رسانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه