روزهای تعطیل استان گیلان تبدیل به یک کشور کوچک می‌شود

مدیرکل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه روزهای تعطیل استان گیلان به مانند یک کشور کوچک تلقی می‌شود، گفت: گیلان با داشتن طبیعت و دریا از محدود استان‌های پرتردد به لحاظ میل سفر، است.

روزهای تعطیل استان گیلان تبدیل به یک کشور کوچک می‌شود

به گزارش ۸دی نیوز، دکتر علیرضا خصوصی، مدیر کل جمعیت هلال احمر گیلان با اعلام آماده باش تمامی نیروهای امدادی در سطح استان شبستان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، جمعیت هلال احمر گیلان در روزهای پایانی هفته به جهت ارائه خدمات مطلوب به تمامی مسافرینی که قصد عزیمت به استان سرسبز گیلان را دارند در آماده باش کامل بسر می‌برد.

 

وی با بیان اینکه استان گیلان با دارا بودن طبیعت و دریا از محدود استان‌های پرتردد به لحاظ میل سفر، استفاده از دریا و… است، افزود: در روزهای تعطیل گیلان به مانند یک کشور کوچک تلقی می‌شود و از هر قشری از جنوب تا شرق و از شرق تا غرب میل به سفر را به این استان می افزاید.

 

دکتر خصوصی اذعان کرد: از این رو جمعیت هلال احمر با تمام توان امدادی خود در نوار ساحلی، مناطق کوهستانی و جاده‌های مواصلاتی استان با تمام ظرفیت آماده ارائه خدمات امدادی است.

 

وی اعلام کرد: این حوزه ستادی با بهره‌مندی از تجهیزات به روز امدادی با ظرفیت استفاده از ۱۸۰ نجاتگر زبده امدادی در روزهای پایانی هفته در آمادگی کامل بسر می‌برند.
دکتر خصوصی اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان در طرح تابستانه خود با برقرای ۱۶ پایگاه ساحلی، ۱۷ پایگاه جاده ای، ۲ پایگاه دریایی و یک پایگاه امداد هوائی در حال خدمت رسانی به هموطنان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه